Gå til innhold

FFXIII-lansering til våren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 plater er ikke så ille, er vel det Lost Odyssey har?

 

Star Ocean TLH er på tre plater og det er ikke ille i det hele tatt. Man spiller 10-20 timer, så er det på tide å bytte disc og etter nye 10-20 timer skifter man til disc 3. Omtrent det samme som FF VII forresten.

 

Når det er sagt så kommer jeg nok til å kjøpe PS3-versjonen hvis de ellers er helt like. Det er greiest å ha det på en disc. Pluss at nostalgikern i meg mener at FF skal spilles på Nintendo eller PS. Ja da, ikke noe skikkelig grunn i det hele tatt.

 

@ whackedorange:

 

Jeg tror du uansett må ha inne den aktuelle plata selv om du installerer. Men du tar opp et viktig punkt. Blir loadetidene på FF XIII kortere på X360 enn på PS3 hvis man installerer spillet på Xbox? Det er en god grunn til å gå for sistnevnte versjon.

 

Uansett, er det gode nyehter at spillet kommer fortere ut enn det jeg fryktet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Egentlig er jeg litt skuffa over SE siden de har hatt fra 7-12 på PS,så kommer ff13 til Xboxen også,det er ulogisk,det er som og ta GT5 på xboxen det,siden fra GT1 og til GT5 blir det eksklusivt til PS og det burde FF13 også være...

Men gleder meg så sykt til FF13 og enda mer nå siden det kommer litt fortere til oss ff spillere.

Lenke til kommentar
Egentlig er jeg litt skuffa over SE siden de har hatt fra 7-12 på PS,så kommer ff13 til Xboxen også,det er ulogisk,det er som og ta GT5 på xboxen det,siden fra GT1 og til GT5 blir det eksklusivt til PS og det burde FF13 også være...

Men gleder meg så sykt til FF13 og enda mer nå siden det kommer litt fortere til oss ff spillere.

 

Bare nevner at Final Fantasy XIII Versus kommer kun ut på PS3.

Lenke til kommentar
Egentlig er jeg litt skuffa over SE siden de har hatt fra 7-12 på PS,så kommer ff13 til Xboxen også,det er ulogisk,det er som og ta GT5 på xboxen det,siden fra GT1 og til GT5 blir det eksklusivt til PS og det burde FF13 også være...

Men gleder meg så sykt til FF13 og enda mer nå siden det kommer litt fortere til oss ff spillere.

 

Sikkert finanskrisen som har gjort at Square Enix velger å ta det på Playstation også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...