Gå til innhold

– Med Fable III mener vi alvor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er spent på dette selv! Har likt de 2 andre godt, og har selvsagt trua på den neste i serien også! :)

Men om han klarer å gjøre det han lovet til første spillet er vel usikkert, men det er jo lov å håpe!

også får vi se om det blir natal eller ikke på det, ingenting som er avskrevet på det heller, selv om jeg eeegentlig ikke hoper det blir det så kunne det jo vært spennende å se hva han kan gjøre med dingsen! :) Han hadde jo en morsom tech video (selv om den var så å si fake) på e3... :)

Lenke til kommentar
dynamisk berøring. Her kan du når som helst ta på hva som helst i nærheten, helt sømløst. Du kan holde folk i hånden, dra de med deg eller la deg bli dratt av dem. Tenk deg hvordan du kan redde et barn ut av en brennende bygning, her trykker du ikke A for å redde barnet – du utfører handlingene ”fysisk”.

Jeg har alltid lurt på når dette skulle komme.. ikke bare i Fable men andre spill også (GTA eks?)

Er ikke helt sikker på at jeg liker "fysisk", man kan godt trykke A for min del, men at ting skjer mer sømløst som han sier og at man ikke er restricted til ting spillutviklerne velger idag.

Vel, de velger grensen uansett, men tenk hvis de hadde fått til at man kunne løfte/ta i alt i hele spillet på en eller annen måte :ph34r:

 

edit: Etter å ha lest det overnevnte, så fikk jeg mer lyst på Fable 3 :) Blir spennende å se om han innfrir denne gangen

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Det at "å klemme barna sine" og "slepe folk ut fra brennendes bygninger" blir nevnt så spesifikt som et et viktig og stort gameplayelement synes jeg virker tamt, kan ikke si det høres så fantastisk ut. Er vel ikke overbevist om at denne fysiske interaksjonen som blant annet Natal lover er så bra som de mener det skal være. Wii appellerer personlig ikke til meg, synes det er litt for gimmick, men det kan jo vise seg å bli bra når det får modnet seg litt.

 

Derimot synes jeg denne forandringen av relativt store landområder vha industrialisering (evt. "frigjøring" av naturen) høres bedre ut. Trekker inn litt elementer fra Black & White som alltid har fenget meg. Velger bevisst å instille meg litt pessimistisk allerede og ikke bli tatt av hype'en som garantert kommer da Molyneux har en nermest innebygd evne til å gape over for mye og dermed lansere produkter som ikke lever opp til forventningene...

Lenke til kommentar

Jada, repeat. Fable 2 skulle jo bli bibelen 2......

 

 

Hvorfor kommer man med ting som i seg selv er helt uinteresant(skriveleif?) i ett RPG? Jeg tror faktisk at de fleste gir blanke faen i om man kan klemme "barna sine". Dessverre ser det ut til at fable går over til "Sims: Fable III". Synes ikke det er verdt å bruke tid eller penger på.

Lenke til kommentar

Fable 2 innfridde på ikke på noe som helst vis til hypen. Både kampsystemet og mulighetene for å forme karakteren var enda grunnere enn i forgjengeren, og "Sims-elementene", med koner, barn og arbeid, var nesten like meningsløse som de var dørgende kjedelige. For ikke å snakke om hunden som var lovet å bli en trofast følgesvenn man skulle elske mer enn sin egen familie, men som endte opp som lite annet enn en høylydt metalldetektor festet til livet med en gummistrikk.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Nå elsker jeg begge fable-spillene, men Molyneux blir litt drevet med og sier ofte litt for mye - fable spillene har ikke vært like fantastiske som han skulle ha det til!

 

Jeg tror at Fable spillene hadde vært enda bedre om det hadde hatt en mer realistisk tilnærming. En mer åpen verden ala oblivion eller fallout og ikke disse linjære og instanserte brettene. Jeg syns også at combat-systemet er litt vel enkelt. Buttonmashing er litt gammeldags!

Endret av Rekviem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...