Gå til innhold

– Dragon Age er «Valg 2.0»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Han som spilte vår helt bestemte seg for at dette ikke var spesielt smart, da kunne jo fienden og hvilken som helst tyrann få tak i en potensielt livsfarlig våpen.

Er det ikke "et potensielt etc..."? :whistle:

 

Men ellers ser dette helt fantastisk ut.

Lenke til kommentar
Han som spilte vår helt bestemte seg for at dette ikke var spesielt smart, da kunne jo fienden og hvilken som helst tyrann få tak i en potensielt livsfarlig våpen.

Er det ikke "et potensielt etc..."? :whistle:

 

Men ellers ser dette helt fantastisk ut.

ETT potensielt våpen. ANtallet er 1!

Lenke til kommentar
Forhåndsbestilte spillet for noen dager siden.

Dette blir første gang jeg spiller et RPG, hvis man ser bort fra Fallout-serien og Mass Effect.

 

Batabusa:

Jeg gikk meg vill på Jakobsli i går, skjønte ikke hvor jeg var for fem flate øre.

Kan ikke komme på noen gode grunner til å se bort fra Fallout og Mass Effect.

 

Jakobsli er grei skuring. Hvis du begynner å bli sliten i beina og har håret fullt av granbar, nærmer du deg Jonsvann (sørover). Har du gått i nedoverbakke i 15 minutter og begynner å bli bløt på beina, er du på Ranheim (nordover). Dersom omgivelsene er preget av innavl og dårlig hjemmebrent, har du forvillet deg til Brundalen (vestover). Østover har jeg aldri hørt om at noen har forvillet seg fra Jakobsli (men jeg ser ikke bort fra at det er mulig).

Lenke til kommentar

Hehe, takk for en meget bra forklaring.

Jeg tok meg en spasertur forleden kveld, fant de fleste veiene da.

Jeg har nettopp flyttet til Vikåsen. :)

 

Jeg synes Dragon Age ser mer "hardcore" ut, enn f.eks Mass Effect og Fallout.

Det er mer å holde styr på, masse inventory, magi-evner osv.

Derfor er jeg veldig spent på om jeg kommer til å klare å sette meg så godt inn i spillet,

forhåpentligvis vil jeg drømme meg inn i spillet med en gang. :)

Lenke til kommentar

Ok etter min mening virker det som om det er for mye blod (voldsforherligelse).. Men det er kun min mening da :) Med det sagt, så håper jeg at det er mulig å skru ned/av dette... slik at det blir mer tilnermet NWN spillene.. Jeg håper virkelig det fordi Dragon Age er noe jeg har gledet meg til i lange lange tider

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...