Gå til innhold

Nye avsløringer fra Paradox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om hearts of iron 3 har vært en dårlig beta til nå fikk jeg frysninger som bare det, YES! Eu3 er jo helt fantastisk, og jeg spillet det enda så med en expansion for den enda lenger leve tid. For the glory blir nok også en slager viss det er samme sjanger som eq3, og victoria som jeg har hørt så mye bra om, men som jeg ikke har tatt meg tid til å sette inn i. Myeeeee å glede seg til! Og forhåpentligvis slippe de ikke ut noen av spillene i beta versjon....

 

Japp håper på crusader kings 2 og vicky 2 også!

Lenke til kommentar

Intet Crusader Kings II?

Av Paradox-spillene jeg har spilt, så er det Crusader Kings (både før og etter Deus Vult!) som har pekt seg ut som det klart morsomste. Spillet er riktignok fullt av bugs, og jeg har vel enda ikke greid å fullføre en kampanje (saven går som regel til helvete etter et par hundre år), men det er kjempegøy.

Det er flere Paradox-spill som er langt bedre, men ingen som er like morsomme.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...