Gå til innhold

Demo: Darkest of Days


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt demoen nå. Rent teknisk er ikke spillet særlig bra. Grafikken er litt gammeldags (no pun intended) og lydbilde er så som så.

Selve spillets historie er også noe merkelig. Reis til gitt mål og redd den og den personen for eksempel, men for all del, ikke ødelegg (vår virkelige) historien. Problemet er jo bare at det er akkurat det du gjør når du redder denne personen, for han følger jo bare det som har skjedd i (vår virkelige) historie så det biter seg selv litt i rumpa.

Men tror det egentlig er et knakende godt grunnlag for et spill og skal i hvert fall fullføre demoen - og tror jeg gjør det med et smil om munnen hele veien gjennom.

Lenke til kommentar

Grafikken er helt grei, selv om det å skyte/treffe folk virker litt "statisk".

 

Det var virkelig en herlig vri å få skyte vilt med et "moderne" våpen i disse slagene også. Jeg har jo sååå mange ganger tenkt på hvor kult det skule vært å hatt moderne våpen i sånne historiske slag.

 

Jeg for min del forstod ikke helt logikken i det å "redde" historien, men det er mulig at denne demoen gir et for lite utdrag.

Lenke til kommentar
Jeg for min del forstod ikke helt logikken i det å "redde" historien, men det er mulig at denne demoen gir et for lite utdrag.

 

Det forutsetter at noen andre forsøker å ødelegge den, slik at du kan rette ting opp igjen. Så kan man selvsagt velge om man skal forholde seg til hele temporal loop-synet - best eksemplifisert ved hvordan ting fungerer mot slutten i den tredje Harry Potter-boken, The Prisoner of Azkaban - eller alternativet.

 

Edit: I sci-fi-termer, så klart. Jeg er er ikke en omg time travel wormhole wohoo-gærning.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...