Gå til innhold

Her er spillene på Gamescom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De ser spennende ut ja, men jeg som vanlig er spent på hvordan det går med Bethesda. Håper noen får lirket ut noe info om nytt TES :D, og en ny trailer fra Brink. Det andre jeg hadde håpet på var noe fra Monolith Productions. Et nytt Nolf hadde vert konge siden jeg spilte det mye, og da mener jeg mye, like etter at det kom ut.

Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd over den listen, hvor det også var titler jeg savnet på E3. Spørs om ikke denne messen kan ta seg veldig opp, og om ikke konkurrere med E3, iallefall komme opp på nivået. Er jo fantastisk hvor mange gode spill som blir vist frem!

Er veldig spent på Red Dead Redemption, Modern Warfare 2, Brink, men bare det at de viser frem Red Dead Redemption er nok til at jeg skal følge med. :)

 

Godt initiativ med såpass god dekning av Gamescon TST! Da de viser frem mange spill kan de være slitsomt for kun en å skulle skrive alle reportasjene, artiklene og sniktittene i god kvalitet hele veien gjennom, men med tre får du kvalitet i hver enkel artikkel de skriver. Kudos! :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Dere kan legge til Fifa10 på listen:)

De har nedtelling på hjemmesiden sin, så det burde være god nok kilde.

Legger til Electronic Arts' titler så snart jeg har fått offisiell informasjon fra min PR-kontakt.

 

Mange interessante titler, men Valve manglet helt og ingenting fra StarCraft 2?

Hvis Valve er der, så regner jeg med de holder til i EA-området (se over). Når det gjelder StarCraft 2 så tipper jeg Blizzard fokuserer på Blizzcon, som foregår samtidig utenfor Los Angeles. Der er vi naturligvis også representert med en journalist :-)

Lenke til kommentar

hmm, skulle det ikke være en spillbar demo av Star Wars the Old Republic på Gamescon?

 

det er nåisåfall skrevet, blogget og tutet om i ganske lang tid :)

 

 

 

Sony, EA, Activision, and Square GamesCon Line-Up

 

http://www.wiispace.com/?p=vB22353

her finner man endel manglende spill som kanskje kan settes på listen :)

 

+Silent Hill: Shattered Memories fra Konami

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar
EIDOS

Age of Conan Expansion (PC)

 

... Seriøst? Lawd. Nettopp fått spillet til å være ca. release-klart, også skal de køyre på med Khitai-områder, økt level cap, nye klasser som trenger balansering*, og whatnot allerede. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er mest arrogant eller mest dumt.

 

* Ville spekulasjoner basert på tidligere uttalelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...