Gå til innhold

Sniktitt: Colin McRae: Dirt 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at PC versjonen kommer så sent, men det er jo pengemaskinen som styrer her.

 

Ellers hadde det vært interessant å vite om man bør kjøpe det til 360 eller PS3 eller om det er likegyldig ift. grafikk og flyt?

 

Siden du har testet det på begge. Hvis det er like godt på begge ønsker jeg å kjøpe på PS3 siden rattet mitt kun er kompatibelt med PC og PS3 og det er for lenge å vente til desember.

Endret av Kendu
Lenke til kommentar
Så, Mr. Froholt... Du mener at Ken Block og de amerikanske gutta ikke er like gode som Solberg og gjengen i WRC? Jeg foreslår at du tar en titt på denne videoen
:rolleyes:

 

 

Feeet film, men tviler sterkt på at gutta i den nasjonale klassen for rally i usa hadde hatt noe de skulle sagt i WRC. Sånn er det bare. De hadde sitt eget "formel 1" for noen år sia, og hver gang de tok over et talent failet det stygt(Sett bort ifra Montoya i senere tid). Det er ingen som kjører rally som er raskere enn de som leder tabellen i WRC.

Lenke til kommentar

WRC tror jeg holder noe høyere nivå en USA basert rally men du skal ikke se bort i fra at Block hadde gjort det bra der også.

Tipper han har det bra der han er nå hvor han er stjerne og kan trikse så mye han vil.

 

Fin artikkel, begynner å glede meg mer og mer til Sept. da NFS:Shift og Dirt 2 kommer :)

 

Btw: kommer det en sak om Shift snart?

Lenke til kommentar

Fins det ikke et sikkelig Sim Rally spill som Forza er til racer kjøring? Synes Colin spillene er altfor Arcade i kjøringen. Klarer jo å bråstoppe på grus vei, så om du driver å sladde tråkker du bare på den magiske "lim" bremsen og alt er iorden. <_<

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Fins det ikke et sikkelig Sim Rally spill som Forza er til racer kjøring? Synes Colin spillene er altfor Arcade i kjøringen. Klarer jo å bråstoppe på grus vei, så om du driver å sladde tråkker du bare på den magiske "lim" bremsen og alt er iorden. <_<

 

 

Jo, Richard Burns Rally.. En fantastisk Rallysim med masse folk som har modda det. Søk litt rundt på google så finner du 100vis av nye biler og baner.

 

DIRT er 100% Arcade, RBR er 100% Sim. Noen god mellomting kommer jeg ikke på i farten:)

 

Edit: Skriveleif

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar
Så, Mr. Froholt... Du mener at Ken Block og de amerikanske gutta ikke er like gode som Solberg og gjengen i WRC? Jeg foreslår at du tar en titt på denne videoen
:rolleyes:

 

 

Feeet film, men tviler sterkt på at gutta i den nasjonale klassen for rally i usa hadde hatt noe de skulle sagt i WRC. Sånn er det bare. De hadde sitt eget "formel 1" for noen år sia, og hver gang de tok over et talent failet det stygt(Sett bort ifra Montoya i senere tid). Det er ingen som kjører rally som er raskere enn de som leder tabellen i WRC.

 

 

Hehe, ja, rå video. Men det er stuntkjøring han driver på med der, egentlig. Utvilsomt en temmelig innøvd rutine.

 

Jo, dere har vel alle forsåvidt rett, men jeg har sterk tro på at Block kunne hevdet seg i WRC. Han hadde kanskje vært litt svak på snø og is menmen... :p Uansett, fin artikkel B)

 

EDIT: wops, noen feil her og der..

Endret av Redhead93
Lenke til kommentar
Jo, Richard Burns Rally.. En fantastisk Rallysim med masse folk som har modda det. Søk litt rundt på google så finner du 100vis av nye biler og baner.

 

DIRT er 100% Arcade, RBR er 100% Sim. Noen god mellomting kommer jeg ikke på i farten:)

 

Edit: Skriveleif

 

Såg bra ut, trist at det er kunn fra xbox, og ikke noe ny 360 ute. Rart at et spill så populært ikke har kommet med noe ny siden 2001. :(

Lenke til kommentar
Såg bra ut, trist at det er kunn fra xbox, og ikke noe ny 360 ute. Rart at et spill så populært ikke har kommet med noe ny siden 2001. :(

Tror det er et spill som har hatt maksimal uflaks. Richard Burns døde, utviklerne ble kjøpt opp av Gizmondo (og nedlagt etter som Gizmondo krasjet) og utgiveren slo seg sammen med Eidos og gav opp flesteparten av sine egne serier til fordel for eksisterende Eidos-franchiser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Så, Mr. Froholt... Du mener at Ken Block og de amerikanske gutta ikke er like gode som Solberg og gjengen i WRC? Jeg foreslår at du tar en titt på denne videoen
:rolleyes:

 

 

Feeet film, men tviler sterkt på at gutta i den nasjonale klassen for rally i usa hadde hatt noe de skulle sagt i WRC. Sånn er det bare. De hadde sitt eget "formel 1" for noen år sia, og hver gang de tok over et talent failet det stygt(Sett bort ifra Montoya i senere tid). Det er ingen som kjører rally som er raskere enn de som leder tabellen i WRC.

 

 

Hehe, ja, rå video. Men det er stuntkjøring han driver på med der, egentlig. Utvilsomt en temmelig innøvd rutine.

 

Jo, dere har vel alle forsåvidt rett, men jeg har sterk tro på at Block kunne hevdet seg i WRC. Han hadde kanskje vært litt svak på snø og is menmen... :p Uansett, fin artikkel B)

 

EDIT: wops, noen feil her og der..

 

 

De kjente (i USA) fjesene som skal gi kred til Dirt 2 er Ken Block, Travis Pastrana og Dave Mirra. Pastrana har kjørt i PWRC (klassen under WRC) og kom på en femteplass. Femte høres vel ikke så ille ut, men det var 8 minutter etter vinneren i PWRC... :whistle:

 

Tror nok ingen av de gutta der har noen sjangs mot topp 10 i WRC. Og det er flaut å blit slått av Matthew Wilson ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...