Gå til innhold

Starcraft 2 utsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, da får dophodene* hos Blizzard litt ekstra tid til å pusse på sakene =)

 

*Min bror kjenner en ex-Blizzard ansatt. Ja, de er stinn i gryn og bruker dop for å takle presset.

 

Hvis det er dop om skal til for å lage like bra spilln som Blizard, så tror jeg at det er flere utvilkere som bør vurdere dette :p

 

Men trist at det blir utsatt, selv om jeg synes det er bra at de finpusser spillet enn å spille noe som ikke er helt opp til Blizzard-standard

Lenke til kommentar

Nå jobbet han duden i WoW teamet da... Kanskje de er clean i SC2 brakken. Hvem veit? =D

Det er også en hel del som kjører i andre filen hos WoW folka også. (Forklarer hvorfor Paladin alltid får rosa outfits eh? =D )

 

Anyway, det er ganske offtopic:

 

ON TOPIC:

Gleder meg som en unge til å spille det mest blankpolerte spillet noensinne. Det er UTROLIG hva litt ekstra tid kan gjøre med noe som er nesten ferdig.

Endret av Nailer
Lenke til kommentar
Hvis det er dop om skal til for å lage like bra spilln som Blizard, så tror jeg at det er flere utvilkere som bør vurdere dette :p

Kanskje det er dop som skal til for å utsette spillene sine hele tiden, og alltid finne noe småplukk de må endre på så spillet omtrent aldri kommer ut.

Lenke til kommentar

2010 ligger an til å bli et meget godt spillår. Starcraft 2 og Diablo 3 ute samme år virker nesten for godt til å være sant (og kan fort bli det). Også har man Bioshock 2, Mafia II, Fallout: New Vegas, Alan Wake, Mass Effect 2 og en del annet snacks i tillegg neste år.

Lenke til kommentar

det kom ikke som en overaskelse, er blizzard det er snakk om... de tar den tiden de trenger.. sånn har de alltid vært

 

 

Jaja, da får dophodene* hos Blizzard litt ekstra tid til å pusse på sakene =)

 

*Min bror kjenner en ex-Blizzard ansatt. Ja, de er stinn i gryn og bruker dop for å takle presset.

 

 

den der er heller ikke ny.. hver gang det er no negativt så er det alltid "en eller annen" som kjenner "en eller annen" i blizzard som gjør et eller annet, eller vet et eller annet >.<

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
det kom ikke som en overaskelse, er blizzard det er snakk om... de tar den tiden de trenger.. sånn har de alltid vært

 

 

Jaja, da får dophodene* hos Blizzard litt ekstra tid til å pusse på sakene =)

 

*Min bror kjenner en ex-Blizzard ansatt. Ja, de er stinn i gryn og bruker dop for å takle presset.

 

 

den der er heller ikke ny.. hver gang det er no negativt så er det alltid "en eller annen" som kjenner "en eller annen" i blizzard som gjør et eller annet, eller vet et eller annet >.<

 

Jeg bare tenkte jeg skulle dele noen fun-facts jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...