Gå til innhold

Forza 3 får Europadato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet kommer også med muligheten til å spole tiden tilbake (som i Dirt 2), en funksjon som kommer godt med om du krasjer.
Du mener vel GRID..

 

Ellers er dette spillet som endelig får meg til å kjøpe Xbox360. Men det er underlig at man nå skryter av mange biler, som man alltid har disset GT serien for :D

Lenke til kommentar

VIRKELIG bra å få se en bilspill-artikkel. Jaggu på tide!

 

Dette spillet har jeg selv allerede fulgt med på helt siden det kom rykter om det. Største som skjedde på E3-messen spør du meg (uten at jeg var der). Da kom jo ny hjemmeside, og masse info om spillet! Koste meg i flere dager med stoffet.

 

Imponerende at de kommer så fort med spillet, og ikke tror jeg det er noe "hastverk"-spill slikt som Need for Speed serien (er vel egentlig en skam å nevne den serien i sammenheng med Forza-serien :D ). Forza 3 VET jeg blir bra!! De må nå bare bekrefte masse muskelbiler og klassiske eldre europeiske og japanske biler med bakhjulstrekk!

 

Drifting er det heller ikke nevnt noe særlig om i det siste, men det står heldigvis i artikkelen her at det skal komme også! :) Gleder meg til å ta i bruk en 68 Barracuda eller en 70 Chevelle til akkurat det formålet!! :D

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...