Gå til innhold

Sniktitt: Borderlands


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan fugerer PvP i dette spillet? Fikk dere ikke vite noe om det?

 

Som langvarig medlem på det offisielle forumet til Borderlands, kan jeg godt forklare det. Det er kun en mot en som finnes så langt når det gjelder PvP (selv om Gearbox har sagt at PvP i større skala kan komme som DLC hvis det er stor etterspørsel). Det fungerer slik at du kan slå til en lagkamerat for å utfordre han, så kan han slå tilbake for å godta utfordringen (kun slag, skyting gjelder ikke). Godtar han utfordringen blir dere sperret inne i en slags sirkel som dere bare kommer ut av når en av dere har vunnet. Det finnes også en slags arena, hvor dere kan gjøre midlertidige endringer for å jevne ut eventuelle forskjeller som f.eks. hvis den ene av dere er i mye høyere level enn den andre er.

 

Forresten, så er det ikke hundre tusener av våpen lengre, det er flere millioner, 3,166,880 våpen for å være helt presis, men det kan fort bli flere før spillet gis ut. (link som bekrefter det: http://multiplayerblog.mtv.com/2009/07/28/...erent-weapons/)

 

Dette er et spill jeg gleder meg helt sinnsykt til, og det kan fort bli et av årets aller beste spill, om ikke det beste av dem alle.

Lenke til kommentar

Må vel være det mest ærlige intervjuobjektet på lenge, liker det. Er personlig ikke så opphengt i våpensystemet, men om det fungerer så er det selvfølgelig kult. Må allikevel si at spillet ser rimelig kult ut, gleder meg til å prøve, håper det gjør det bra.

Lenke til kommentar

Det eksakte antallet er egentlig ganske uviktig, det viktige er at de er automatisk genererte og at det er enormt med (forhåpentligvis interessante) kombinasjonsmuligheter.

 

Men, sitat fra intervjuet vårt: "Det er millioner av våpen og ingen kommer til å se alle sammen."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er det våpen slik som mp5, m4, m16 og lignende bare med mods, eller blir det helt random laget våpen noe hentet fra dit og annet hentet fra datt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...