Gå til innhold

Sam Raimi står for Warcraft-regi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig ripoff? Tja, bøkene til ringenes herre kom først, så kom warcraft spillene (som til å begynne med skulle være warhammer spill) og etter det ringenes herre filmene. Så hvordan warcraft skal være en ripoff av ringenes herre filmene må du nesten forklare meg.

 

Litt skeptisk til dette konseptet, warcraft har mye lore å ta av, men om det kan bli en dugbar film er noe annet. Håper forsåvidt at det blir en CGI film og ikke ekte skuespillere. CGI/animasjons film og enten metzen eller samwise sin grafikk stil.

Lenke til kommentar

Spennende det! Og glad ikke Peter Jackson skal regissere, det er stusselig om han skulle ha monopol på filmer med trolldom i (dessuten syns jeg LOTR var kjipe filmer).

 

Jeg er også veldig spent på hvordan historien vil utarte seg. Jeg kan ikke særlig mye om historien i WarCraft-universet utover spillene (ikke WoW) og skal de dra inn et lass med ting som skjer alle andre steder enn i spillene vil jeg nok falle av og bli kraftig uinteressert.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å se for meg dette kan bli bra hvis dem skal presse all historien ned til en film. Trilogi så kunne det funket absolutt men ikke en film bare :o LOTR begynnte rolig og du fikk venne deg til verdenen. Hvis dem plutselig hopper inn i actionsekvenser med orcer og alver så vil folk tenke "hva helsike er det som skjer ?" . Får dem til en oppbygging av filmen så kan det funke men har mine tvil. Det peter jackson gjorde med LOTR var veldig spesielt, han er unik.

Lenke til kommentar

Det han gjorde var vel ikke noe annet enn det Raimi og gjengen må gjøre her.

 

Sett opp en klinsj mellom orc/alliance hvor night elves kan delta og send undead til jorda sånn halvveis uti filmen. Undead taper selvfølgelig, aliansen og orkene blir "venner", night elves sier natta og Arthas får tak i Frostmourne mot slutten, skaper sitt eget land oppi nord og vips så har du et knakende godt grunnlag for en oppfølger.

 

Noen som har nummeret til Hollywood?

 

Men dere! Nå MÅ vi jo få en "This is my boomstick!"-linje fra riflemann! Det er jo fra Evil Dead 2 som jo Raimi har regissert! ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Syntes de har annonsert filmen mange ganger, men har alldri blitt noe :p Blizzard gir alldri ut noe som ikke er 100% KONGE BRA :D så filmen blir nok bra.

 

Personelig håper jeg det er i fra Warcraft delen og ikke wow (har kun spillt wc3, tft og wow)

Ser for meg masse unger som spiller wow som går ut i fra kinoen og tenker" wtf? det hadde jo ikke noe med world of warcraft å gjøre" :p

 

Syntes wc3 historien er epic og den kunne nok gjort seg bra på film :D

 

Håper på avansert 3d animasjon fremfor skuespillere. slik at Arthas ser ut som Arthas og ikke Tom cruise med langt blondt hår. eller Swarzenegger malt grønn og ska forestille Blade master.

Lenke til kommentar

Har sto tro på denne som visuell film. De har allerede sagt at de ikke skal legge så mye vekt på historie i filmen. Det er jeg enig ettersom det hadde vært veldig forvirrende for de som ikke har spillt alle spillene i serien. De har sagt at dette skal være i helhet en krigsfilm, noen som er utmerket i Warcraft. Håper på det beste :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...