Gå til innhold

Høye ambisjoner hos BioShock-skaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er det deres "mest ambisiøse spill" - de kan jo ikke si at de skal lage et spill som ikke skal overgå det forrige de slapp.

 

Spillindustrien er full av floskler den også, desverre.

 

Åkke som, det kan jo bli spennende å se selv om jeg ønsket meg en ny tittel heller enn en oppfølger i en serie jeg aldri har prøvd.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Nå er det ikke nødvendigvis en uting at en annen utvikler lager en oppfølger. Friskt blod er sunt for å videreføre de gode ideene samt komme med noen nye, isteden for å kværne opp den samme oppskriften en gang til.

 

Problemet kan jo selvfølgelig være at de gode tingene i det første spillet blir enten gjort dårligere, litt for annerledes eller fjernet til fordel for noe som ikke er like bra.

 

Men dette er en diskusjon vi heller kan fortsette i Bioshock 2-tråden :)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Regner med at det var en kommtar til meg hehe - jeg leste hele intervjuet og jeg syns slike ting er vel så spennende som det å lese om gitte spill i seg selv.

 

Spill krever en utrolig mengde arbeid og at noen spill blir så bra som de blir er rent overraskende for min del til tider.

Lenke til kommentar

Hvordan var Bioshock ambisiøst? Ett godt spill, for all del, men jeg kan ikke se på det som videre ambisiøst å lage en forenklet version av systemshock 2 i ny setting videre nyskapende...

 

Håper det greier å holde flere av løftene de gjorde til 1'ern denne gangen, moral systemet de skrytte av var ett A/B valg om igjen og om igjen. PS: Kan man være så snill å drite i fiender som respawner hele tiden? Føltes ofte som de spawnet opp igjen bare jeg snudde ryggen til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...