Gå til innhold

Billedbrev fra Spielburg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg er stor fan av retroartiklene deres. Jeg spilte også QfG1 ( eller Hero's Quest som det sto på esken ) på Amiga først, og det vekker gode minner å se bildene igjen her. Å spille et Quest for Glory-spill var virkelig som å gå på oppdagelsesferd i en magisk verden. Synd det originale Sierra ble lagt ned...

Lenke til kommentar

Dette vekker mange gamle gode minner. Tror jeg har spilt igjennom dette rundt 10 ganger, bl. a for å prøve å få maks poeng og for å få best stats slik at jeg kan fortsette på characteren i QfG II.

 

Dette var/er (alt etter smak og behag) ett veldig godt eventyrspill som klarer på en utmerket måte å kombinere de forskjellige elementene. Dette er helt klart ett av de beste klassiske eventyrspillene.

Lenke til kommentar

Lasted ned og fikk tatt en liten test av QfG vga utgaven, men lurer litt på om jeg ikke må gå tilbake til den orginale, slik at jeg får det slik jeg husker ;) Med 1680x1050 oppløsning så ble det ikke store skjermen i dosbox gitt .... Men er redd for at det blir nostalgi for alle penga, for jeg fant enda flere gamle titler jeg en gang har spilt. Bare å glede seg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...