Gå til innhold

Tvil om Alan Wake til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele "Games for Windows"-konseptet er bullshit fra ende til annen. Microsoft driter i PC og satser nå alt på Xbox360. Virkelig synd at vi da skal bli avspist med en langt dårligere versjon på konsoll enn hva man kunne fått på en kraftig PC. Faen, dette spillet skulle bli et av årets store titler på PC!

Lenke til kommentar

Veldig synd for pceiere da, selv jeg var en monster-pceier men det varte i et halvt år...

Men dem må tenke salgstall når dem lager så etterlengtet spill som Alan Wake ;), selvfølgelig kommer det til å selge til pc, men ikke så mye som det hadde gjort til 360en...

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Og da ville jo det smarte være å gi ut spillet på begge plattformer, ville det ikke?

 

Kjenner jeg ble litt irritert nå, har ventet på dette spillet lenge, så kommer Remedy Entertainment og pisser meg i fjeset.

 

Til han som har skrevet artikkelen/tråden:

Det er særdeles useriøst å skrive en artikkel og tråd for så å legge til undertekster som inneholder spark mot MS. Greit, du liker ikke firmaet, men vær snill å la være å spy ut unødvendig tull i ellers greie artikler/tråder. Klarer du ikke dette burde du kanskje la andre skrive for deg.

Lenke til kommentar

@Nyhus: Greit at du liker MS, men unødvendig å kritisere Joachim Froholt, en av Gamer.no's beste skribenter, for at han skriver en liten, ubetydelig setning i underteksten. MS har gjort slikt før, hvorfor bli sur for at artikkelforfatter gjør noe så lite?

 

Og er det ikke utgiver som bestemmer hvilke plattformer spillet faktisk skal gis ut til? Skjønner ikke hvordan Remedy har kunnet bestemme dette. Eller har jeg misforstått her?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Og da ville jo det smarte være å gi ut spillet på begge plattformer, ville det ikke?

 

Kjenner jeg ble litt irritert nå, har ventet på dette spillet lenge, så kommer Remedy Entertainment og pisser meg i fjeset.

Dette er det neppe Remedy som bestemmer.

Til han som har skrevet artikkelen/tråden:

Det er særdeles useriøst å skrive en artikkel og tråd for så å legge til undertekster som inneholder spark mot MS. Greit, du liker ikke firmaet, men vær snill å la være å spy ut unødvendig tull i ellers greie artikler/tråder. Klarer du ikke dette burde du kanskje la andre skrive for deg.

Hadde dette vært et enkelttilfelle, så hadde du hatt et poeng. Det er det imidlertid ikke. Microsoft gjort slikt mange ganger før - de begynte faktisk med det opprinnelige Halo. De beviser gang på gang at som utgiver, er det i praksis bare én plattform som betyr noe for dem, nemlig Xbox 360.

 

Det er business, og jeg skal ikke dømme dem på noen som helst måte, men jeg må få lov til å beskrive situasjonen slik den faktisk er.

Lenke til kommentar

Kan vel takke oss selv for det da så veldig mangen hadde valgt og laste det ned mot og kjøpe det på pc.

 

Nå er det sikkert noen som kjøper seg xbox med eller uten bundle bare for det spille og så det tjener di bra på.

 

Også at det er vanskeligere og kopiere det på xbox, jeg ville ha det til pc da jeg har kraftig spille maskin, men skal ikke se bort fra at jeg kansje ikke hadde gidda og kjøpt det ;)

 

Men nå kommer jeg til og kjøpe det for og spille det på xboxen min.

 

Sier ikke mangen her laster ned pc spill, men veeeeeldig mangen rundt hadde gjordt det og ikke kjøpt det.

 

Så jeg forstår litt og og har lest rundt at det er noen selskaper som starte og prioritere consoll spill fremover.

 

Leste også at spill som crysis og veldig fete spill er dyre og lage og går nesten i tap når di laget det for pc mot konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...