Gå til innhold

Arbeiderpartiet anmelder hacker-angrepene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off så tragisk :p koss har di tenkt til å anmelde Anonymous egentli? gå til polti å sei at mange tusen personer som dei ikkje vett kem er eller kor dei er angreip sida deiras? :p

 

Syns også Sigbjørn Aanes sinn komentar var tåpelig og. For det første så tviler eg på at det er mange av oss som er imot DLD som går innpå sidene deiras, og for det andre så kjemper Anonymous for ytringsfrihet någe som i dette tilfellet er på grunn av innføring av DLD å ikkje at AP og Høyre sine sider blei stengt.

 

Go Anonymous! Få vekk DLD! Mest nazi tingen som har blitt innført i dette landet någen gong, altså mer nazi en når nazistane kom :p

Lenke til kommentar

Off så tragisk :p koss har di tenkt til å anmelde Anonymous egentli? gå til polti å sei at mange tusen personer som dei ikkje vett kem er eller kor dei er angreip sida deiras? :p

 

Syns også Sigbjørn Aanes sinn komentar var tåpelig og. For det første så tviler eg på at det er mange av oss som er imot DLD som går innpå sidene deiras, og for det andre så kjemper Anonymous for ytringsfrihet någe som i dette tilfellet er på grunn av innføring av DLD å ikkje at AP og Høyre sine sider blei stengt.

 

Go Anonymous! Få vekk DLD! Mest nazi tingen som har blitt innført i dette landet någen gong, altså mer nazi en når nazistane kom :p

 

Word! Kunne ikke sagt det bedre selv :p

Lenke til kommentar

Vel ... som andre sier her så har ikke Anonymous hacket noenting så vidt er meg kjent. Det å hacke noe innebærer jo at du skaffer deg tilgang og kontroll, det Anonymous har gjort er jo å forhindre tilgang, altså det motsatte :p

 

Men fra spøk til alvor ... tror ikke AP eller Høyre for den del stiller særlig sterkt i denne saken dersom de anmelder en gruppe for hacking. Og kan man i det hele tatt anmeldes for ddos i en sak som denne?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...