Gå til innhold

Netflix kommer til Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så de har på mirakuløst vis fått utvidet avtalene med studioene til også å gjelde Europa? Dette har jo vært hemskoen de alltid har lagt skylden på. Ellers synes jeg hverken Netflix, Hulu eller AmazonTV er spesielt bra tjenester. Jeg har dem alle og bruker dem overaskende lite da altfor lite av innholdet er tilgjengelig via "instant watch". Har begynt å bli lei av å slå opp innhold jeg vil se og få beskjeden om "is not available via instant watch, only DVD".

 

Tjenestene er hypet etter min mening.

Lenke til kommentar

Hva faen snakker du om?

 

Nr. 1. Netflix har prøvd å komme seg til Europa lenge nå.

Nr. 2. De har så og si alt på streaming, nesten alt jeg har slått opp der er tilgjengelig for streaming, og i de alle fleste tilfeller HD streming, og streamen dems har en veldig god kvalitet.

Lenke til kommentar

"Hva faen jeg snakker om"? Akkurat det jeg sier og har brukt Netflix i lang tid og opplever at omtrentlig halvparten av det jeg vil se kun er tilgjengelig via DVD i posten. Ingen har snakket om kvalitet på streamen så her er du helt på jordet ja.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man kan heller lure på hva slags "dritt du ser på" utfra den helt åpenlagte nerdrage holdningen din og at du opplagt ikke har brukt særlig mye tid på å undersøke innholdet hos Netflix.

 

Neei, jeg har brukt det vær dag i 8 mnd, streaming og fysisk levering. Veldig fonøyd, finner så og si alt jeg vil se på streming

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Mao. ser du ikke særlig variert innhold og holder deg til "most watched" listene.

 

Jo jeg gjør det, jeg ser bare ikka på slik skveep som ingen har hørt om og er hatet på imdb og som ser dårlig ut fra forfilm og får dårlig på alle review's.

 

Og nei er ikke kun i most watched..

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Mao. skulle man ikke tro du brukte Netflix i det hele tatt, ergo må det være noe galt her. Kan du ikke liste opp de 20 siste titlene du har sett?

 

Vel siden jeg ikke er hjemme nå så kan jeg ikke det, men kan sikkert sende deg en PM med de 10 siste jeg har sett når jeg er hjemme, om jeg fortsatt husker det ;) Om jeg ikke sender deg en liste så får du purre.

Lenke til kommentar

Folkens: Hva med å holde en gentleman/womans tone her.

 

Saken handler om flere ting som er spennende, men veldig langt ned på den listen er hvorvidt smaken til Rudde93 og Theo343 er dårlig eller ikke.

 

Hvis netflix kommer, så kommer nok Itunes og mange andre ganske snart etter. Tør jeg spå en lysere media fremtid i møte?

 

Jeg er så klar for streama underholdning at det nesten gjør vondt.

Lenke til kommentar

Netflix i dag i Norge? Skaff deg amerikansk IP adresse hos for eksempel www.strongvpn.com Det tar deg 3-4 minutter å registrere et abb (ja, det koster litt penger, ikke mye). Streamer HD problemfritt tvers over dammen.

 

Edit: Kulturdepartementet presiserte sent i 2010 at dette er å anse som lovlig i Norge

Endret av Millmax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får ikke abbonert på Netflix ved å kun ha VPN, du må ha adresse i et visst land og ha et betalingskort de aksepterer. Så joda. Testet at dette fortsatt var tilfelle for kun et par uker siden.

 

Dette gjaldt også trial kontoene for 2 uker siden. Muligens har de nå nylig åpnet Trial for også andre land.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...