Gå til innhold

App mot telefonterror


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artikkelen stemmer ikke: "Du risikerer med andre ord å få en nokså stor adressebok på telefonen din, og kanskje kan det være vel så irriterende som å måtte si nei til en telefonselger i ny og ne."

 

Applikasjonen importerer bare en kontakt. Så det vil aldri være ett problem med treghet eller forstyrrelser i din adressebok!

Lenke til kommentar

Blir sinnsykt med 6000+ kontakter da, burde gå ann å programmere slik at man kan få varsler uten å importere til adresseboka.

 

Den vil bare importere en kontakt. Angående programmeringen om varsler så tillater dessverre ikke Apple noen form for overvåking av innkommende samtaler.

Lenke til kommentar

Nei, å betale 17 kroner for å få "spammet" kontaktlista si er IKKE et godt alternativ til å bli få telefonspam. Lista må man bla igjennom daglig, men telefonselgerne ringer bare en gang i blandt.

 

I mine øyne er denne appen spam også.

 

 

Feil i artikkelen. Den importerer bare en kontant!;)

Lenke til kommentar

Kontaktene kan hentes fra telefonterror.no og man kan laste ned hele lista der, som man kan legge inn som en kontakt i blokkerte kontakterlista på telefonen uten å installere denne appen. (har android)

Noen av nummerene er kanskje ikke ønskelig å blokkere. som feks. jeg som har telenor blir oppringt en gang pr år med tilbud om gratis ringeminutter. det nummeret står i listen og føles litt dumt å blokkere...

Men muligheten er der for de som ikke har 17 kroner.

Lenke til kommentar

Nei, å betale 17 kroner for å få "spammet" kontaktlista si er IKKE et godt alternativ til å bli få telefonspam. Lista må man bla igjennom daglig, men telefonselgerne ringer bare en gang i blandt.

 

I mine øyne er denne appen spam også.

 

 

Feil i artikkelen. Den importerer bare en kontant!;)

 

Takk for oppklaringen! Da stiller appen seg i et helt annet lys!

Lenke til kommentar

Bortkasta pengar eigentleg, faktisk har eg laga eit slikt filter av ein kontakt på min telefon. Og det er ikkje 6000 forskjellige nummer som ringer meg, men ca 10, då har eg også reservert meg frå seljarar som også alle andre bør gjere. Det eg heller saknar er ein funksjon for å blokkere inn kommande annrop frå denne kontakten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...