Gå til innhold

Spotify kan gi deg virus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da vart det DELETE av Spotify også.

Sammen med Facebook kan det brenne for min del...

Samtidig bør du ta en delete på nettverkskortet ditt.. Virus får man som regel via. nettleser, msn, e-post, o.a.

 

Husk også å delete mp3-spillerene dine, kast ut cdplatene og knus de eksterne diskene.

Lodd inn en plombering i samtlige usb-kontakter, fjern cd-romen din og røsk av delete-tasten på tastaturet.

 

Hell gjerne cola i venstre museknapp og klipp over strømkabelen til pcen (helst etter du har koblet denne fra stikk-kontakten).

 

Nå skal du være rimelig safe for virus, med mindre du går ut og får et menneskelig virus... Så kanskje du bør beskytte deg mot de også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da vart det DELETE av Spotify også.

Sammen med Facebook kan det brenne for min del...

Samtidig bør du ta en delete på nettverkskortet ditt.. Virus får man som regel via. nettleser, msn, e-post, o.a.

 

Husk også å delete mp3-spillerene dine, kast ut cdplatene og knus de eksterne diskene.

Lodd inn en plombering i samtlige usb-kontakter, fjern cd-romen din og røsk av delete-tasten på tastaturet.

 

Hell gjerne cola i venstre museknapp og klipp over strømkabelen til pcen (helst etter du har koblet denne fra stikk-kontakten).

 

Nå skal du være rimelig safe for virus, med mindre du går ut og får et menneskelig virus... Så kanskje du bør beskytte deg mot de også.

 

Jeg har ikke virus ellers! Fikk en gang, Når jeg orndnet meg Facebook.

Så aldri mere. Msn bruker jeg ikke. Spotify er deleted :)Føles litt god egentlig.

Musikk har jeg mere glede av med et cover å ta på.

Just the way i am.

Blir for mye technik i hverdagen..

Lenke til kommentar

Da vart det DELETE av Spotify også.

Sammen med Facebook kan det brenne for min del...

Facebook kan jeg skjønne, men Spotify..? Må være jævlig kostbart det du røyker

 

Som sagt, jeg liker et cover å holde i. LP eller CD.

Spotify er sikkert greit for mange.

Den dagen Data eller nettet kolapser? Sikkert flott med Spotify da. Eller?

Glemte å si, jeg sluttet å røyke for 3 år siden, Det kostbare også.

 

Da vart det DELETE av Spotify også.

Sammen med Facebook kan det brenne for min del...

 

Jeg har hørt at vis du sletter system 32 filene så blir du immun mot virus,i og med at det er der de angriper.

 

Joda, sikkert smart det. Slett de først du. :)

Lenke til kommentar

Når internettet kolapser så har jeg Spotify Premium og kan da høre på musikk offline. Uansett så kommer ikke det til å skje, datamaskinen din kan heller ikke kolapse helt uten videre. Når det kommer til sikkerhet så handler det om prioritering. Å gå så langt som å avinstallere alt som heter programmer er å overdrive. Jeg bruker mange forskjellige prorgammer, har aldri problemer. Dette er fordi jeg er beskyttetog har enkle forhåndsregler jeg går etter. Som de sier i artikkelen, har du anti-virus så er du trygg. Last ned MS Essentials om du ikke vil betale for noe. Ungå å trykk på bannere og sider som er utrygge. Med enkle forhåndsregler kommer du langt uten virus. SuperAntiSpyware er også et veldig bra program som du kan ta en titt på. Unnskyld, men jeg synes du virker en smule overbeskyttende/litt "paranoid".

 

Skal være enig i at fysiske disker er en god ting, men hadde nok algt Spotify fremfor, grunnet at jeg er veldig fascinert over tjenesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...