Gå til innhold

Storebror ser deg på flyplassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installere en app som gir meg masse gode tilbud jeg ikke ønsker, på en plass hvor jeg normalt blir bedt om å slå av alt som avgir radiosignaler, og hvor jeg har mer enn nok med å passe på bagasje, billetter og pass? Vel... nei takk.

 

Jeg flyr relativt ofte, og får nok av informasjon og er godt nok kjent til å vite hva jeg skal se etter på de ulike flyplassene. At jeg i tillegg skal være "nerd" og gå rundt med iPhone og "få" gode tilbud lukter mer spam/uønsket reklame/overvåking enn en tjeneste.

Lenke til kommentar

Installere en app som gir meg masse gode tilbud jeg ikke ønsker, på en plass hvor jeg normalt blir bedt om å slå av alt som avgir radiosignaler, og hvor jeg har mer enn nok med å passe på bagasje, billetter og pass? Vel... nei takk.

 

Jeg flyr relativt ofte, og får nok av informasjon og er godt nok kjent til å vite hva jeg skal se etter på de ulike flyplassene. At jeg i tillegg skal være "nerd" og gå rundt med iPhone og "få" gode tilbud lukter mer spam/uønsket reklame/overvåking enn en tjeneste.

 

Når de bruker Kastrup og Gardermoen som eksempel så ser ikke jeg heller nytten i å få informasjon om slikt.

 

Men på de større flyplassene i verden er det ikke alltid like greit å finne frem til riktig skranke eller den loungen du leiter etter. Der kunne jeg tenke meg et bedre informasjons-system. Men en lettere løsning kunne vært å postet QR-koder som lenket til en internettside i stede for en app.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...