Gå til innhold

Vantec NXP-201 og NXP-205


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sikker på hva jeg har, står Vantec og Nexus på den, står i en 5 1/4 bay, lyser blått, kniter som potetgull på kino, og jeg har ikke spessielt stillegående kabinett, fire vifter (1 papst 12db, 3 enermax 80mm) hvis jeg skrur for langt ned så tar knitringen overhånd.

 

Synes den irriterer mye, snart blir det vel nytt kabb og ny baybus, den gamle skal i søpla.

 

Har du noen å annbefalle?

Lenke til kommentar

Den nye fra Vantec er jo bra (den i testen), og så kommer det en ny snart (NXP-301 - skal teste den også). Men så langt er den beste rheobussen jeg har testa den fra Sunbeam. Kanskje ikke utseendemessig, men funksjonsmessig er den overlegen.

Lenke til kommentar
Virker ok de to,men dere MÅ bare prøve Zalman ZMMFC1 6 kanals,den er helt suveren,ikke bare på funksjoner,men også på design og utseende.
I'm workin' on that. :) DVS: jeg skal prøve å skaffe en.

 

Vidar da, må ikke glemme at den allerede er testet vettu, her . ;-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er en viss farveforskjell fra Lian Li. Finishen er veldig bra, så det står ikke på det. Den lysende kanten overlapper ikke, så om du lager hull selv må du være nøye. I tillegg må du finne på noe for å feste kretskortet innvendig i maskinen, men det burde ikke være så vanskelig å få til.

 

Når det gjelder modifisering, er det mye enklere og sannsynligvis billigere å kjøpe en rheobus fra Sunbeam i stedet, dersom det er ønskelig å justere fra 0-12v. Men om du "på død og liv" skal ha den fra Nexus, lar det seg nok gjøre - jeg har ikke sett på den muligheten og betviler at jeg får tid med det første, dessverre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...