Gå til innhold

Hvor mister du fjernkontrollen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her i huset er det ofte leting etter fjernkontrollen. Oftest har den forsvunnet ned i en stol, men den er også gjenfunnet på kjøkken/bad/do/soverom og over alt i stua.

 

Jeg har greid det kunststykket å kjøre over fjernkontrollen til satelittuneren. Fjernkontrollen hadde glidd ubemerket ut av en pose og lagt seg under bilen. Da jeg rygget ut havnet den rett under et hjul. Hovedkortet i kontrollen knakk i to, men etter en del lodding og tyvkobling fikk jeg de fleste knappene til å fungere. Måtte uansett kjøpe meg en ny, men jeg var berget til ny ankom :!: Den Den gamle funker fortsatt 3-4 år senere, fortsatt med sine mangler. (Er det mulig å laste opp bilde direkte fra harddisken?)

Lenke til kommentar

Artig... :)

 

Fjernkontrollen forsvinner noen ganger på et veldig mystisk vis her hos meg.

 

Oftest så havner den ned i stolsprekken (en slik "godstol" man slår ut beinstøtta med og legger seg bakover). Stolsprekken er ikke veldig stor, men enkelte ganger er jeg nødt til å snu hele stolen på hodet.

 

Har også opplevd for noen år siden at jeg hadde kastet den i søpla. Flere ganger i kjøleskapet, og den har også på mystisk vis havnet i baksetet på bilen.

 

Underlig det der...

Lenke til kommentar

Jeg mister den aldri. Ungene stikker riktignok av med de noen ganger men mister aldri...

Mister den alltid. Så nå har jeg lastet ned et program på androidtelefonen min, som gjør at jeg kan skifte kanal og justere lyden med tlf :)

 

Funker detet på vanlige tver eller må man ha sånn ultra bra ny tv? :p

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Jeg mister den aldri. Ungene stikker riktignok av med de noen ganger men mister aldri...

Mister den alltid. Så nå har jeg lastet ned et program på androidtelefonen min, som gjør at jeg kan skifte kanal og justere lyden med tlf :)

 

Funker detet på vanlige tver eller må man ha sånn ultra bra ny tv? :p

Funker på en 2år gammel tv.

Lenke til kommentar

Pleier ikke miste den(de), men har rotet den vekk i sofa, soverom, fryser, kjøleskap, baderom, bod og over alt egentlig.

 

Det mest irriterende er derimot og lete en stund etter den for så å finne ut at man har hatt den i hånden hele tiden. Det er faktisk for tiden det mest vanlige for meg :)

 

.Oftest så havner den ned i stolsprekken (en slik "godstol" man slår ut beinstøtta med og legger seg bakover). Stolsprekken er ikke veldig stor, men enkelte ganger er jeg nødt til å snu hele stolen på hodet.

 

Noe spesiell type stol du har?

 

Showoff :hrm:

 

 

:wee:

 

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...