Gå til innhold

Ny versjon av tippe-appen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å laste ned iPhone-versjonen, men det fikk jeg ikke lov til, siden jeg ikke er i Norge ... Jaja, får holde meg til Bet24, da. Med utenlandsk Visa-kort slipper jeg også å gå gjennom en tredjepart bare for å sette penger på Bet24-kontoen min, slik man må i Norge nå. :/

Lenke til kommentar

Lastet ned den nye versjonen nå, og den passet forferdigelig dårlig på min X10 mini i alle fall. Den forrige versjonen fungerte i alle fall, det gjør ikke den nye. Knappene overlapper hverandre, og er ALT for store.

Jaja, da ser det ut som jeg må gå tilbake til å bruke PCen for å levere diverse Norsk Tipping-spill gitt...

Lenke til kommentar

Ja, skulle laste ned den nye, men jeg kan ikke finne den på markedet og prøvde å gjøre det via nettleseren, men akk og ve. Det fungerte heller ikke. Tipper det er grunna mobilen min som Norsk Tipping ikke liker. Måtte laste ned den gamle utgaven på en HTC Hero for og så overføre den til telefonen min.

Kan noen som har instllasjonsfila eventuelt laste den opp??

Lenke til kommentar

Utrolig at de ikke klarer å tilpasse appen til de forskjellige skjermstørrelsene. Ser utrolig rotete ut på min Hero.

De har heller ikke klart å legge de sannsynlig mest brukte knappene rett på skjermen, men du må hele tiden trykke menyknappen for å gjøre dine valg. Håpløst!

Lenke til kommentar

Ja, skulle laste ned den nye, men jeg kan ikke finne den på markedet og prøvde å gjøre det via nettleseren, men akk og ve. Det fungerte heller ikke. Tipper det er grunna mobilen min som Norsk Tipping ikke liker. Måtte laste ned den gamle utgaven på en HTC Hero for og så overføre den til telefonen min.

Kan noen som har instllasjonsfila eventuelt laste den opp??

Du har ikke tilfeldigvis Tele2? Da har du "svenskt" sim-kort, og denne appen fungerer bare i Norge så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
... Da har du "svenskt" sim-kort, ...

svensk sim-kort ;)

 

Jeg syns mye her var veldig smått, kronglete å velge 1, 5, eller 10 uker f.eks.

 

Kan de ikke heller la mer av teksten stå på selve knappen og gjøre knappene større, i stedet for å ha liten beskrivende tekst ved siden av en liten knapp?

 

Generelt burde de hatt mye bedre tilpassning etter oppløsningen på telefonen!

 

De kunne med fordel gjort teksten større når appen først skal være scrollbar, ser ikke noen grunn til at det skal være mulig å scrolle når det ikke er mer info å scrolle til..

Endret av Finholt
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...