Gå til innhold

Dette er iPad 2s slankekur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje de en dag klarer de å få den like liten som Iphone!! Det hadde vært saker. Da kunne man puttet den rett i lomma og sluppet å drasse den med seg i bag og vesker.

 

Haha! iPad, now in 3,5"

Værste er at de helt sikkert hadde tjent seg styrtrike på et slikt "produkt" pga alle de ignorante apple-fanatikerene der ute som kjøper alt Jobs ber dem kjøpe..

Lenke til kommentar

Kanskje de en dag klarer de å få den like liten som Iphone!! Det hadde vært saker. Da kunne man puttet den rett i lomma og sluppet å drasse den med seg i bag og vesker.

Men det er ikke poenget med et nettbrett, og det er derfor iPhone også finnes. Da har man en med liten skjerm som passer i lommen, og en med stor skjerm som ikke passer i lommen! ;)

Lenke til kommentar

Kanskje de en dag klarer de å få den like liten som Iphone!! Det hadde vært saker. Da kunne man puttet den rett i lomma og sluppet å drasse den med seg i bag og vesker.

Men det er ikke poenget med et nettbrett, og det er derfor iPhone også finnes. Da har man en med liten skjerm som passer i lommen, og en med stor skjerm som ikke passer i lommen! ;)

 

Var nok ment som en spøk du.

Jeg tok den slik at, de lagde iphone så stor at det ble en "revolusjon" kalt iPad, og nå kan de lage iPad så liten at det også blir en "revolusjon" hos apple-fanatikere

Lenke til kommentar

Jeg skjønte det var en spøk, jeg bare svarte på samme måte. :)

 

Si hva du vil om Apple, men de er geniale på markedsføring. Det er ikke uten grunn at disse "fanatikerne" går i fellen hver gang. Jeg har iPhone 4 og iPad, men ser ikke på meg selv om fanatiker av den grunn. iPad kjøpte jeg fordi jeg ville ha noe på reise, og iPhone 4 fikk jeg etter min 3GS ble ødelagt. Jeg kommer maksimalt til å oppgradere til annenhver generasjon når det kommer til iPhone, og kommer nok aldri til å oppgradere iPaden. Den bruker jeg for lite, dessuten er det alt for få forbedringer i iPad 2 etter min mening.

 

Jeg kjenner derimot flere som har hatt alle verisjonene av iPhone og og iPad, og alltid kjøper den største og dyreste varianten.

Lenke til kommentar

@Zeke: Det er rart det der, folk er faktisk forskjellige...og det gjelder også blant de som er Apples kunder ;)

Selv bruker jeg til daglig en første generasjon iPhone (2007-modell), og har ingen planer om å skaffe meg en iPad eller annen "fjøl", ganske enkelt fordi jeg foretrekker en bærbar Mac :)

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Jeg har hatt iPad i snart et år, og er enig med deg. Den er for tung til å bli brukt uten noen form for støtte. Når det er sagt, så skal det ikke mye støtte til, og det er kun et problem hvis jeg står oppreist, og ikke har noen form for bord eller lignende. Hvis jeg sitter eller ligger er det ingen problem, og det er jo da jeg bruker den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...