Gå til innhold

Office XP går ut på dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer jo litt. Kontorprogrammer har blitt stadig større, tyngre og mer kompliserte de siste årene, men jeg bruker stort sett de samme funksjonene som jeg brukte på nittitallet. Antar oppgradering handler mer om å selge et nytt produkt enn å faktisk tilfredsstille et reelt behov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ribbon funker bra, i hvert fall i Excel. Har uansett det meste på Quick Access.

Instalerte 2007 og brukte den en stund, slet med ribbonene for å finne basis funksjoner men regnet med jeg ville finne ut av det etter en stund.

Så fikk jeg et bilde jeg skulle legge ut for en kunde, helt vanlig epost vedlegg, så fant jeg ingen funksjon for å lagre bildet til disk, høyreklikk virket ikke, ingen liste over vedlegg eller noe, sjekket også alle instillinger jeg fant for å se om det var en idiotisk noob funksjone eller en paranoide sikkerhet funksjon men ingenting. Tokk screenshot og brukte det etterfult av en avinstalering.

Lenke til kommentar

De som sverger til OpenOffice forstår jeg ikke. Det føles som å være ti år tilbake i tid. Autokorrektur gjelder kun staving og ikke gramatikk (i tillegg til at ordpakken er skranten), alt ligger gjemt langt inni menyer, og du må faktisk klikke på og aktivere funksjoner før du får se hvordan de ser ut. Jeg har ikke ord engang. Behøver jeg begynner å sammenligne PowerPoint med Impress? :ermm:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...