Gå til innhold

Test: Test: LG Optimus 2X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med dette har i alle.fall LG etablert seg som en bunnsolid aktør innen smarttelefonmarkedet. Det vil værre en tabbe å ikke anerkjenne store elektronikkprodusenter som vil inn i segmenter. Sony har allerede vist seg som en svært kompetent kandidat innen speilrefleksmarkedet, og det er ikke bare fordi de kjøpte fotobiten av Konica Minolta.

 

De etablerte merkene i dette segmentet bør være vaktsomme. Dette er vel ikke LGs første mobiltelefon, men dette er like fult en svært imponerende innsats.

 

Ser frem til første test av Samsungs nye Galaxy S II, for ikke å snakke om hva Apple drar opp av hatten med iPhone 5.

 

Det har sjelden vært mer morsomt å være mobilinteressert.

Lenke til kommentar

Da mangler det bare og rette opp denne lille feilen, så blir jo dette en riktig så god test :)

 

"Åpner du programmenyen får du opp alle telefonens systemprogrammer , sortert alfabetisk i fire kolonner og med så mange rader som du har programmer til. Disse programmene kan ikke rokkeres"

Lenke til kommentar
Prosessor

Det er ingen tvil om at prosessoren, en tokjernet 1GHz ARM Cortex-A9 med Tegra 2 brikkesett, sørger for å gjøre dette til den raskeste telefonen på markedet.

Vil dette si at noen eller mange programmer og funksjoner klarer å bruke begge prosessorkjernene? Hvilke programmer og funksjoner er det det gjelder?

Lenke til kommentar

Høy pris? Galaxy S'en min kostet mer.. "/

Det betyr jo ikke at det ikke er dyrt. ;)

Men dog, fornuftig pris synes jeg. Koster å være kar.

 

Det har sjelden vært mer morsomt å være mobilinteressert.

Sjeldent vært mer frustrerende å være mobilinteressert også. Du skaffer deg det nyeste som finnes, og jammenmeg så er det ikke en ny telefon som er bare 100 ganger bedre som kommer ut i neste måned. Hvertfall så bra at du heller skulle hatt den istedet. :p

 

Tror jeg nesten venter til neste slipp av Terga telefoner før jeg skaffer meg en ny en.

Lenke til kommentar

Noobspørsmål: Har den tokjernet prossessor på 1Ghz hver, slik at det blir 2Ghz til sammen, eller har den bare 1Ghz?

Prosessoren har to kjerner som hver kjører på 1 GHz.

 

 

Forøvrig burde det i testen stått mer om kvaliteten på skjermen til 2x, og det burde vært sammenlikninger med Super AMOLED og Apples "Retina"-skjerm.

 

 

t

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...