Gå til innhold

Android og Windows på samme brett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en HP Slate 500 og kan ikke si annet enn at Windows 7 fungerer glimrende på en tablet pc. HP Slate 500 har både kapasitiv skjerm som er følsom for lette fingertrykk og den har en ntrig digitizer med penn som støtter trykk og kan også følge pennen selv om den er et par centimeter over skjermen. Skjermen på 9 tommer og med 1024x600 piksler er derimot i minste laget. Jeg liker godt at enheten er liten, men enkelte programmer blir litt trangt med 600 piksler i høyden.

 

Når det gjelder enheten som er omtalt i artikkelen så menes det nok at den har 2GB ram (som Windows 7 trenger) og i tillegg en flashdisk som jeg vil tippe er rundt om 64GB.

Endret av FOTORALF
Lenke til kommentar

Åh, kan ikke beskrive hvor mye jeg hater at folk skriver ordet "hverken" :p

 

"Hverken" er den opprinnelige skrivemåten, og passer inn i sammen med de andre hv-ordene, selv om det nok egentlig ikke hører hjemme der. Det var en stund et sosiopsykologisk forsøk på at hverken skulle være kontekstavhengig likt med "verken" (entallsform av verk), men siden 2005 har det igjen vært lov å skrive hverken korrekt og utvetydig.

 

Det betyr jo ikke at du trenger like det, men jeg gjør et bevisst valg på å bruke den opprinnelige og igjen tillatte formen "hverken".

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...