Gå til innhold

Ultraportabel med 24 timers batteri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er enig, designet er tilnærmet ultimat.

Enig i det. "Durability'en" på en slik er uovertruffen. EliteBook og MacBook Pro i all ære, men ThinkPad gir det mest solide inntrykket av alle sivile laptop'er. Jeg mener, sjekk en så enkel ting som hengslene. Ikke spesielt flimsy, gitt.

Lenke til kommentar

Kanskje et teit spm, men betyr eksternt batteri at det faktisk er en batteriklump som dingler løst med en ledning, eller sitter det fast i maskinen på en eller annen måte?

 

Demonstreres her:

 

 

Jevnt over virker dette som en veldig gjennomført maskin. Spent på om den nye T-serien følger opp.

Lenke til kommentar

16:10-formatet må man vel bare (dessverre) innse at er på veg fullstendig bort fra markedet. Er enig i at det er litt lite piksler (spesielt i høyden), men med tanke på at mannen i gata kjøper 15,6" med samme oppløsning, kunne det jo fort ha vært verre. T420 (14") kommer hvertfall med 1600x900.

Endret av kakarlsen
Lenke til kommentar

T420 med 1600x900? Interessant, men kommer de med noe annet en de dårligere blasse TN-panelene som Lenovo har brukt på T4xx serien de siste årene eller smeller de til med IPS muligheter her også?

 

Det er vel ikke kjent enda (såvidt jeg vet). Derfor jeg er spent på om T-serien følger opp.

 

baguett: Thinkpad-tastaturet er vel jevnt over regnet for å være det beste bærbar-tastaturet på markedet. Hvordan det ser ut, kunne ikke brydd meg mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...