Gå til innhold

En million betaler for Spotify


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjører premium selv.

Har vært pirat på en sang i år, norsk band som ikke legger ut nyeste nytt...(så den delen av nettbruken min har sunket 99,9%)

 

For MEG er premium definitvt vært det: Spillelister på mobilen under trening og god lyd på head-fi oppsettet på jobben.

Vinn-vinn for alle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som nevnt over her, er det offline spillelister som er gulroten her. Har mobilen med meg over alt, og da er det perfekt med offline spillelister. Å slippe reklame og bedre lydkvalitet er jo og en vesentlig del av det hele. Lastet tidligere ned mye musikk, men det er fryktelig lite nå. Unntaket er noen norske artister som sitter fast i fortiden... Stort sett blir det til at jeg ikke gidder det heller lengre. Å kjøpe fysisk CD er uaktuelt.

 

Nå venter jeg bare på samme mulighet med filmstreaming, selv om Headweb gjør jobben relativt greit den og :)

Lenke til kommentar

Er selv betalende medlem, mest pga offline playlist.

Gledelig å se at Spotify har fått såpass mange betalende medlemmer da tilbudet blir bedre og bedre. Artister som ikke er å finne på Spotify vil fort se at dette er fremtidens løsning for digital distribusjon av musikk og dermed hopper de på karusellen.

 

Hvis du legger til Spotify i listen din, får du alle de nye releasene til Spotify:

http://open.spotify.com/user/spotify

Lenke til kommentar

Hører stadig om at Canal Digital kunder får Wimp med i abonnementet sitt, men har ikke fått noe informasjon av Canal Digital om dette.. Er det bare enkelte kunder som får dette eller er det noe som kommer til alle kundene etterhvert?

Endret av HHHoltan
Lenke til kommentar

Har premium selv, ikke fordi brukeropplevelsen blir så forbanna mye bedre når jeg betaler, men fordi jeg ønsker å støtte en fantastisk tjeneste. Sitter litt med følelsen av at mange ikke ser hvor rått spotify er, og tar det litt for gitt.

 

Det jeg kunne likt å sett, er hvor mye Spotify tjener på at folk betaler for abbonement kontra reklameinntekter.

Lenke til kommentar

Spotify er en glimrende tjeneste! Hadde premium i en måned i sommer, men det blir litt dyrt for meg(gamer, og 15 år). Men hører på det nesten hele tiden når jeg er på PC'n og det er suverent. Skal begynne å abonnere. Kanskje slå til på noe tilbud eller noe sånt.

 

Har også fått med meg at Wimp kommer til Canal digital-kunder og håper dette kommer i snarere fremtid! :D

Lenke til kommentar

Jeg bruker Spotify innimellom, men ikke nok til at det lønner seg å betale for tjenesten. Musikken jeg hører mest på har jeg allerede i CD-hyllene, og mye av det jeg ønsker meg finnes ikke på spotify.

For min del er det mer aktuelt å kunne kjøpe album/spor enn å betale for et abonnement. Denne funksjonen har ikke fungert særlig bra i Norge så langt. Er det noen som vet om dette er blitt forbedret?

Lenke til kommentar

Merk at det ikke er mulig å få et Spotify abbonnement som er gratis. Man må uansett betale, enten via reklameeksponering eller med kroner og øre. Om man betaler via reklameeksponering er man også med på å støtte tjenesten. Hver gang man lytter på en låt i Spotify genereres det inntekter.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

"Stadig flere velger å punge ut for noe de kunne ha fått gratis."

 

Hvor får jeg samme/tilsvarende "tjeneste" som Spotify premium gratis? Venter spent på svar fra redaksjonen/Marius...

 

Sendte mail til artikkelforfatter men fikk aldri svar. Seriøsiteten er på topp..... Ikke verdt å ha en tråd på forumet her angående artikkelen engang. Den er null verdt når det som skrives bare er piss.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...