Gå til innhold

Nedtelling for IE6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig litt merkelig hvor lite selskapene bak nettlesere innoverer. Jeg kan se for meg så utrolig mye nyttig funksjonalitet som ikke har blitt implementert, samtidig som at de eksisterende løsningene er hos noen ufattelig kronglete. Det burde gå an å få rettet fokus også utenfor hastighet og støtte for standarder. :ermm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
#

cboquin har ett innlegg hos PCworld.com

 

why suport something you want dead? cut off support NOW!

Tipper Microsoft ønsker å holde liv i IE6, for uten den statistikken IE-nettleserbruk, så ville det sett enda mørkere ut for operativsystem-giganten.

Lenke til kommentar
Raiwan 10,7

Bjarne Brøndbos feriested? "Her blir det liv .."

 

IE6 burde få en tvungen selvdestruksjons-oppdatering. Det samme burde IE6-modusen i nyere nettlesere.

 

Tiden er for lengst moden til å slutte å stryke bedrifter IE6-proprietære løsninger med hårene. Det koster å kjøre seg fast i ikke-standardiserte løsninger og nå må de ta konsekvensene av idiotien snart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Microsoft klarer ikke å lage nettlesere som følger standarder, de burde bare slutte med det helt :/

Gi heller OS-et et førstevalg modus der den laster ned en annen browser ved valg.

Har du prøvd IE9 eller bare mener du det fordi alle de andre versjonene er forferdelige? Jeg er faktisk veldig imponert over IE9, nesten så jeg kunne vurdert å bytte til den på heltid men den mangler grunnleggende muligheter for utvidelser og slikt, ikke bare enkle scripts. Hadde den fått addons ala Chrome og Firefox er jeg nesten sikker på at jeg hadde byttet.

Lenke til kommentar

Da ville nok bedriftene blitt sure...veldig sure..

 

Hvis bedriftene er så trangsynte på verdien av data og e-business på arbeidsplassen at de skulle blitt sure for å miste IE6 fortjener de ikke bedre

 

Forskjellen er vel at vis MS trekker ut pluggen så har alle bedriftene mulighet til å saksøke MS, selv i europeiske domstoler.

Ikke glem mistillet blandt ledelsen kan koste dem markedet over natta heller.

Lenke til kommentar

IE9 er nok et resultat vi kan takke både Mozilla, Opera og Google for. Hadde MS lyktes i å kvele konkurransen helt i 2003-2004 (da IE toppet med 95% markedsandel) så ville ikke MS hatt noe incentiv for å utvikle nettleseren sin raskt. Da ville vi antagelig hatt IE6.1 eller noe sånt i dag alle mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...