Gå til innhold

- Det blir ingen iPad 3 i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at det kom en artikkel som tok opp dette ryktet. Det hadde vært surt å kjøpe iPad 2 for så å finne ut at ville bli lansert en bedre versjon et par måneder senere.

 

Jeg mistet også troen på ryktene om en tidlig lansering av iPad 3 etter specsene på iPad 2 ble lansert. Den trenger rett og slett ikke en oppgradert skjerm for å holde tritt med konkurentene i 2011.

Lenke til kommentar

Det her er virkelig et lavmål av en artikkel. Det er absolutt ikke bekreftet at det ikke kan komme en iPad 3 senere i år, sliden refererte vel mer til at Apple ikke har noen særlig tro på konkurrentene.

 

Forøvrig så er det ikke ukjent for Apple og si en ting, men så gjøre en annen ting. De sa jo tidligere at det var ingen som gadd å se på video på farten, før de så kom med iPoder som støttet videoavspilling.

Lenke til kommentar

Hei

 

Her har det gått ut en uflidd versjon av saken, det må bare beklages.

 

Bakgrunnen for denne spådommen er ikke Steve Jobs' uttalelser på presselanseringen, men en analyse av produksjonskapasiteten på skjermer med høy nok ppi til å matche Retina Display.

 

Saken er nå oppdatert med den fulle bakgrunnen.

 

Takk for alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Definer "fullverdig oppgradering". Bedre skjerm, mulighet for widgets?

Hadde uansett vært rimelig spesielt om Jobs hadde bedt folket vente på ipad3 samtidig som han presenterte ipad2 :p

Tror ikke det bare gjelder Jobs :hmm:

 

Nei, selvsagt ikke. Innlegget mitt var mer retta mot håpløsheten i det å avkrefte et rykte pga påstanden til Jobs om at 2011 blir Ipad2 sitt år.

Nå er artikkelen utdypet litt mer, så jeg skal ikke whine mer om det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...