Gå til innhold

Lightning-skred i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glerder meg til disse kortene kommer! Solgte faktisk mine nye Radeon 6950 kort i påvente av disse. (uten tap) Jeg er en sucker for overklokking :ninja:

 

Virker som du kan deaktivere Nvidias power throttling også med disse. Nice!

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar

tviler meget sterkt på 1010Mhz stock, dette er nok pressing av kortet for demonstrasjon for alle andre..

 

finnes jo 560ti med 1000 mhz stock eller OC stock. så hvorfor ikke 580, så lenge det har en bra nok kjøler så funker det :) men billig blir det nok ikke hehe.

Lenke til kommentar

tviler meget sterkt på 1010Mhz stock, dette er nok pressing av kortet for demonstrasjon for alle andre..

 

finnes jo 560ti med 1000 mhz stock eller OC stock. så hvorfor ikke 580, så lenge det har en bra nok kjøler så funker det :) men billig blir det nok ikke hehe.

Jeg refererer til 580 med DD vannblokk. De fikk 987MHz core med 1.138V, og 4600MHz RAM. Temp i underkant av 50C.

Lenke til kommentar

Det høres jo selvsagt litt for godt til å være sant. Men det kan jo hende GTX 580'en fikk god nytte av å få 16 phase PWM design, og en 2x8pin strømtilslutning?

 

Og sist men ikke minst, sikkert en veldig god batch. Det er jo ikke heeelt håpløst at de kjører det som stock på et par tusen modeller. Men tviler på at det er mye mer å hente ut av den med en slik kjøler. Er nok ganske tynet fra før av.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...