Gå til innhold

Se 3D-animasjoner direkte i nettleseren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med at 2012 blir nevnt over alt!? (bilde)

Det er jo som kjent da verden, slik vi kjenner den, vil gå under og alt blir totalt kaos.

Mayaene forutså dette allerede for 4.000 år siden og derfor gadd de ikke lage kalenderen sin lengere enn jorden vil eksistere.

Deres kalender stopper jo på "avskjedsdagen" den 21. desember 2012.

 

Et lite google-søk (Orker ikke dra frem enkeltlenker, men "knock your socks off" i de 3.310.000 lenkene om emnet som Google fant) :)

 

Jada, dette tror jeg selv på fullt og fast.. :tease:

/ironi: Nei, jeg vet at det ikke kommer til å skje med det første.

Lenke til kommentar

Blir spennende hvis dette blir utbredt, men ser virkelig ikke nødvendigheten for det. En ny og fancy måte å vise reklamer på? - Nei takk.

 

Er ikke nødvendigvis reklame som står i fokus med denne teknologien. Jeg ser for meg kreative, visuelle og interaktive presentasjoner av data som gjør det lettere å se helhetsbildet.

Lenke til kommentar

vil dette virke på alle enheter ( alt fra pcer til mobiltelefoner ) som brukes for å surfe på nette med ?

 

Ja, hvorfor skulle det ikke det?

 

Hvis man tenker på hvor godt enkelte enheter takler krevende grafikk så er jeg skeptisk.

Nå kom det ikke så god frem hva som kreves for at det skal virke etter hensikten.

Lenke til kommentar

vil dette virke på alle enheter ( alt fra pcer til mobiltelefoner ) som brukes for å surfe på nette med ?

 

Ja, hvorfor skulle det ikke det?

 

Hvis man tenker på hvor godt enkelte enheter takler krevende grafikk så er jeg skeptisk.

Nå kom det ikke så god frem hva som kreves for at det skal virke etter hensikten.

 

Hvordan er det forskjellige fra OpenGL i dag?

Eller javascript?

Eller annet standard alt bruker?

Det er ingen forskjell.

Så kutt ut å synse på noe som ikke kan synses på. Gi oss et konkret problem takk.

Lenke til kommentar

vil dette virke på alle enheter ( alt fra pcer til mobiltelefoner ) som brukes for å surfe på nette med ?

 

Ja, hvorfor skulle det ikke det?

 

Hvis man tenker på hvor godt enkelte enheter takler krevende grafikk så er jeg skeptisk.

Nå kom det ikke så god frem hva som kreves for at det skal virke etter hensikten.

 

Hvordan er det forskjellige fra OpenGL i dag?

Eller javascript?

Eller annet standard alt bruker?

Det er ingen forskjell.

Så kutt ut å synse på noe som ikke kan synses på. Gi oss et konkret problem takk.

 

hva er det skriker sånn for ?

 

Problemet er at hardwaren i de forskjellige enheten ikke er like.

Derfor vil det også påvirke hvor god opplevelsen vil bli.

Når det gjelder bilder så har man vanligvis tid til å vente , men en animasjon blir hakkede hvis det går for lang tid mellom hver generering.

Lenke til kommentar

vil dette virke på alle enheter ( alt fra pcer til mobiltelefoner ) som brukes for å surfe på nette med ?

 

Ja, hvorfor skulle det ikke det?

 

Hvis man tenker på hvor godt enkelte enheter takler krevende grafikk så er jeg skeptisk.

Nå kom det ikke så god frem hva som kreves for at det skal virke etter hensikten.

 

Hvordan er det forskjellige fra OpenGL i dag?

Eller javascript?

Eller annet standard alt bruker?

Det er ingen forskjell.

Så kutt ut å synse på noe som ikke kan synses på. Gi oss et konkret problem takk.

 

hva er det skriker sånn for ?

 

Problemet er at hardwaren i de forskjellige enheten ikke er like.

Derfor vil det også påvirke hvor god opplevelsen vil bli.

Når det gjelder bilder så har man vanligvis tid til å vente , men en animasjon blir hakkede hvis det går for lang tid mellom hver generering.

 

Jeg skriker av 1 grunn: Hvorfor er det et problem, hvorfor er det nytt, og hvorfor er det verdt å prate om at folk selger alt for svak hardware?

Lenke til kommentar

vil dette virke på alle enheter ( alt fra pcer til mobiltelefoner ) som brukes for å surfe på nette med ?

 

Ja, hvorfor skulle det ikke det?

 

Hvis man tenker på hvor godt enkelte enheter takler krevende grafikk så er jeg skeptisk.

Nå kom det ikke så god frem hva som kreves for at det skal virke etter hensikten.

 

Hvordan er det forskjellige fra OpenGL i dag?

Eller javascript?

Eller annet standard alt bruker?

Det er ingen forskjell.

Så kutt ut å synse på noe som ikke kan synses på. Gi oss et konkret problem takk.

 

hva er det skriker sånn for ?

 

Problemet er at hardwaren i de forskjellige enheten ikke er like.

Derfor vil det også påvirke hvor god opplevelsen vil bli.

Når det gjelder bilder så har man vanligvis tid til å vente , men en animasjon blir hakkede hvis det går for lang tid mellom hver generering.

 

Jeg skriker av 1 grunn: Hvorfor er det et problem, hvorfor er det nytt, og hvorfor er det verdt å prate om at folk selger alt for svak hardware?

 

Det er ikke samme debatten som den jeg deltar i.

Jeg spurte om det ville virke r med den hardwaren som er tilgjengelig , men du klager over at hardwaren er for svak .

 

Da er har jeg nok fått svar på spørsmålet mit.

Om at ikke alle enheten ville takle det like bra.

 

tatt i betraktning at disse enhetene får kraftigere hardware etterhvert så er det nok en fremtid likevel.

 

 

Den store nytten med dette ser jeg ikke enda

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Hva skjer med at 2012 blir nevnt over alt!? (bilde)

Det er jo som kjent da verden, slik vi kjenner den, vil gå under og alt blir totalt kaos.

Mayaene forutså dette allerede for 4.000 år siden og derfor gadd de ikke lage kalenderen sin lengere enn jorden vil eksistere.

Deres kalender stopper jo på "avskjedsdagen" den 21. desember 2012.

 

Et lite google-søk (Orker ikke dra frem enkeltlenker, men "knock your socks off" i de 3.310.000 lenkene om emnet som Google fant) :)

 

Jada, dette tror jeg selv på fullt og fast.. :tease:

/ironi: Nei, jeg vet at det ikke kommer til å skje med det første.

 

Visste alt om det ^^ men så er det jo blitt spammet på youtube og absolutt OVER ALT de siste 2 ukene Ô.o

Lenke til kommentar
Jeg spurte om det ville virke r med den hardwaren som er tilgjengelig , men du klager over at hardwaren er for svak .

 

*host*:

vil dette virke på alle enheter ( alt fra pcer til mobiltelefoner ) som brukes for å surfe på nette med ?

Og du klager og spekulerer ikke på det? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIDA!

 

Da er har jeg nok fått svar på spørsmålet mit.

Om at ikke alle enheten ville takle det like bra.

 

Korrekt.

 

Den store nytten med dette ser jeg ikke enda

 

Jeg antar du kunne finne på å si det samme om det papirløse skrivebord for 30 år siden, eller boktrykkerkunsten da luther kom på banen.

Lenke til kommentar
Jeg spurte om det ville virke r med den hardwaren som er tilgjengelig , men du klager over at hardwaren er for svak .

 

*host*:

vil dette virke på alle enheter ( alt fra pcer til mobiltelefoner ) som brukes for å surfe på nette med ?

Og du klager og spekulerer ikke på det? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIDA!

 

Da er har jeg nok fått svar på spørsmålet mit.

Om at ikke alle enheten ville takle det like bra.

 

Korrekt.

 

Den store nytten med dette ser jeg ikke enda

 

Jeg antar du kunne finne på å si det samme om det papirløse skrivebord for 30 år siden, eller boktrykkerkunsten da luther kom på banen.

 

det blir nå dra det lit lengt å sammenligne det med bok-trykke kunsten

 

det papirløse skrivebordet er ikke helt i mål enda.

Nå snakkes det også om det papirløse kontoret , som må sies å være i samme kategorien.

for å nå det målet så gjenstår det mye. Her tror jeg at man ikke kommer helt i mål

Lenke til kommentar
det papirløse skrivebordet er ikke helt i mål enda.

Nå snakkes det også om det papirløse kontoret , som må sies å være i samme kategorien.

for å nå det målet så gjenstår det mye. Her tror jeg at man ikke kommer helt i mål

 

Jeg tror du tar feil, og jeg vil ikke begrunne hvorfor.

 

Når det gjelder det papirløse kontoret eller det papirløse skrivebordet.

 

Så lenge det fortsatt brukes papir på kontoret så kan jeg ikke si at man er kommet i nål enda.

Det virker i hvertfall som ikke alle klarer seg uten papirene enda

 

Hvorfor skulle man eller ha bruk for en skriver.

 

Når man har behov for å skrive ut merkelapper til varene så vil ikke si at man er helt papirløs enda.

Lenke til kommentar
det papirløse skrivebordet er ikke helt i mål enda.

Nå snakkes det også om det papirløse kontoret , som må sies å være i samme kategorien.

for å nå det målet så gjenstår det mye. Her tror jeg at man ikke kommer helt i mål

 

Jeg tror du tar feil, og jeg vil ikke begrunne hvorfor.

 

Når det gjelder det papirløse kontoret eller det papirløse skrivebordet.

 

Så lenge det fortsatt brukes papir på kontoret så kan jeg ikke si at man er kommet i nål enda.

Det virker i hvertfall som ikke alle klarer seg uten papirene enda

 

Hvorfor skulle man eller ha bruk for en skriver.

 

Når man har behov for å skrive ut merkelapper til varene så vil ikke si at man er helt papirløs enda.

 

"Å jøss en observasjon hvor man ikke prøver å forklare observasjon! Så vitenskapelig!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...