Gå til innhold

Nå får du bedre iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, nå er det ganske få telefoner som faktisk koster så mye, NyZeta.

 

Synd de ikke bruker noen utviklerressurser ekstra på å oppdatere 3G også, men 3g-eiere har jo fått en god del oppdateringer allerede. Konkurrentene har fortsatt noe igjen å lære her, noe det kan se ut som om HTC har gjort med Desire-serien som får oppdatering til Android 2.3. Det er i hvert fall lov å håpe at det er en trend, og ikke et engangstilfelle.

Lenke til kommentar

This changes everything.......again..

Troll...

 

 

Til dere andre som er her for å ikke bare skrive tull i tråden, så har Apple nettopp sluppet "GM" versjonen av 4.3 for utviklere nå.

GM-versjonen er høyst sansynlig den versjonen som slippes på iTunes neste fredag.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan man lager et nytt innlegg her på diskusjon.no så jeg poster det her. Håper på at noen kan hjelpe.

 

Igår klarte jeg å legge fra meg min splitter nye iphone 4. Det gikk an å ringe den de 10-15 minuttene etter at jeg oppdaget at den var borte. Senere kom det bare telefonsvarer, så den er nok stjålet.

 

Men problemet er at jeg både har facebook, mailer og en del meldinger som er veldig private. Men det å miste en mobil til en verdi av flere tusen kroner i seg selv er dritt kjedelig.

 

Er det noe jeg kan gjøre? Savner den veldig!!

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan man lager et nytt innlegg her på diskusjon.no så jeg poster det her. Håper på at noen kan hjelpe.

 

Igår klarte jeg å legge fra meg min splitter nye iphone 4. Det gikk an å ringe den de 10-15 minuttene etter at jeg oppdaget at den var borte. Senere kom det bare telefonsvarer, så den er nok stjålet.

 

Men problemet er at jeg både har facebook, mailer og en del meldinger som er veldig private. Men det å miste en mobil til en verdi av flere tusen kroner i seg selv er dritt kjedelig.

 

Er det noe jeg kan gjøre? Savner den veldig!!

http://www.apple.com/mobileme/features/find-my-iphone.html

Lenke til kommentar

Er det ikke samme telefon bare med litt bedre hardware, mindre av de samme bugsa, mere av nye bugs og samme stygge utseende med samme skitne OS menyer? :p

 

Polish a turd, its still a turd! (Jeff Dunham, Peanut)

Endret av Sacro
Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1299192684' post='17029313']

This changes everything.......again..

Troll...

 

 

Til dere andre som er her for å ikke bare skrive tull i tråden, så har Apple nettopp sluppet "GM" versjonen av 4.3 for utviklere nå.

GM-versjonen er høyst sansynlig den versjonen som slippes på iTunes neste fredag.

 

Aldri blitt kalt troll før. Jaja, man skal lese mye før fingrene faller av. Dette var en harselering med Apples misjonering og hallelujastemning hver gang de kommer med noe nytt. Har selv iPad og er meeeget fornøyd.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1299192684' post='17029313']

This changes everything.......again..

Troll...

 

 

Til dere andre som er her for å ikke bare skrive tull i tråden, så har Apple nettopp sluppet "GM" versjonen av 4.3 for utviklere nå.

GM-versjonen er høyst sansynlig den versjonen som slippes på iTunes neste fredag.

 

Aldri blitt kalt troll før. Jaja, man skal lese mye før fingrene faller av. Dette var en harselering med Apples misjonering og hallelujastemning hver gang de kommer med noe nytt. Har selv iPad og er meeeget fornøyd.

Apple annonserte ikke 4.3 oppdatering som noe revolusjonerende...

Posten din bidro ikke til diskusjonen, men føyer seg inn i en lang rekke med verdiløse poster som det dessverre har blitt alt for mye av her.

Synes det derfor passer godt å kalle posten din for en trollete post... :)

 

Du må gjerne komme med iOS 4.3 erfaringer fra din iPad... :) Jeg har enda ikke oppdatert min, jeg venter på at det kommer untetherd jailbrak først.

 

Jeg har derimot oppdatert min iPhone 4, og merker godt at mange nettsider har blitt raskere. Personal Hotspot funksjonaliteten er også veldig kjekk. Det var egentlig eneste grunnen til at jeg jailbreaket iPhonen min før...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...