Gå til innhold

En smartere skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, så dermed er vi igang med enda et nytt produkt som egentlig ikke er noe nytt i det hele tatt. En skjerm med litt mere avansert software en det vi normalt finner på skjermen når vi trykker på "MENY" knappen samt at dette egentlig er en skjerm med en PC i foten. Nytt?? Neppe, men en videreutvikling av allerede eksisterende maskinvare - helt klart.

 

Hmm, hvor så jeg dette sist mån tro? hmmm, JO!! IPAD (touch skjerm og PC i ett) ;-)

Lenke til kommentar

Ser ikke nytten med denne med mindre man ikke har en PC som man kan koble til.

Ei boks mindre under TV-en? Du slipper å koble til PC-en? Ville langt foretrukket noe slikt fremfor å ha en PC stående under TV-en, eventuelt måtte koble til laptopen støtt og stadig. Men det er meg.

Nå er jo knapt dette noe erstatning for en TV, med sine 27 tommer. Det beste man kan bruke den til er nok informasjonspunkter, som tidligere nevnt i tråden.

Lenke til kommentar

Ser ikke nytten med denne med mindre man ikke har en PC som man kan koble til.

Ei boks mindre under TV-en? Du slipper å koble til PC-en? Ville langt foretrukket noe slikt fremfor å ha en PC stående under TV-en, eventuelt måtte koble til laptopen støtt og stadig. Men det er meg.

 

Jeg må si jeg klarer meg vesentlig bedre nå, med en PC som faktisk kan brukes til noe fornuftig under TVen (diskret skjult i min stereobenk) og en størrelse på TVen som faktisk er fornuftig...

 

AtW

Lenke til kommentar

Ser ikke nytten med denne med mindre man ikke har en PC som man kan koble til.

Ei boks mindre under TV-en? Du slipper å koble til PC-en? Ville langt foretrukket noe slikt fremfor å ha en PC stående under TV-en, eventuelt måtte koble til laptopen støtt og stadig. Men det er meg.

 

Jeg må si jeg klarer meg vesentlig bedre nå, med en PC som faktisk kan brukes til noe fornuftig under TVen (diskret skjult i min stereobenk) og en størrelse på TVen som faktisk er fornuftig...

 

AtW

Kjekk å bruke som TV på dass. :)

Lenke til kommentar

Ser ikke nytten med denne med mindre man ikke har en PC som man kan koble til.

Ei boks mindre under TV-en? Du slipper å koble til PC-en? Ville langt foretrukket noe slikt fremfor å ha en PC stående under TV-en, eventuelt måtte koble til laptopen støtt og stadig. Men det er meg.

 

Jeg må si jeg klarer meg vesentlig bedre nå, med en PC som faktisk kan brukes til noe fornuftig under TVen (diskret skjult i min stereobenk) og en størrelse på TVen som faktisk er fornuftig...

 

AtW

Kjekk å bruke som TV på dass. :)

 

Om du liker tanken på å ha tv/monitor på dass så finnes det bedre og billigere alternativer. Som f.eks en billig flatskjerm (muligens 22/24"), bygge den inn i veggen med en ministasjonær pc skrudd fast i VESA festet og med plexiglass foran i tilfelle fukt. gummitastatur som tåler å bli vasket er en fin ting + en mus som er foret med gummi i tilfelle litt svette/våte hender. ergo du kan se film mens du ligger i badekaret og dupper.

Lenke til kommentar

Ser ikke nytten med denne med mindre man ikke har en PC som man kan koble til.

Ei boks mindre under TV-en? Du slipper å koble til PC-en? Ville langt foretrukket noe slikt fremfor å ha en PC stående under TV-en, eventuelt måtte koble til laptopen støtt og stadig. Men det er meg.

Nå er jo knapt dette noe erstatning for en TV, med sine 27 tommer. Det beste man kan bruke den til er nok informasjonspunkter, som tidligere nevnt i tråden.

 

Nå er det vel ikke så mange år siden 32" var den store størrelsen på tv, og tror for mange så er 27" en grei størrelse som ikke tar for stor plass. Men nå var jo ikke denne skjermen nødvendigvis med TV mottager, så tror den først og fremst er ment for annet bruk.

Lenke til kommentar

Ser ikke nytten med denne med mindre man ikke har en PC som man kan koble til.

Ei boks mindre under TV-en? Du slipper å koble til PC-en? Ville langt foretrukket noe slikt fremfor å ha en PC stående under TV-en, eventuelt måtte koble til laptopen støtt og stadig. Men det er meg.

 

Jeg må si jeg klarer meg vesentlig bedre nå, med en PC som faktisk kan brukes til noe fornuftig under TVen (diskret skjult i min stereobenk) og en størrelse på TVen som faktisk er fornuftig...

 

AtW

Kjekk å bruke som TV på dass. :)

 

Med den store ubruklige foten som gjør den uegnet til å henge opp? Den hadde vært ganske uegnet for min do ihvertfall.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jaja, så dermed er vi igang med enda et nytt produkt som egentlig ikke er noe nytt i det hele tatt. En skjerm med litt mere avansert software en det vi normalt finner på skjermen når vi trykker på "MENY" knappen samt at dette egentlig er en skjerm med en PC i foten. Nytt?? Neppe, men en videreutvikling av allerede eksisterende maskinvare - helt klart.

 

Hmm, hvor så jeg dette sist mån tro? hmmm, JO!! IPAD (touch skjerm og PC i ett) ;-)

Så en forvokst iPhone er nå blitt en full-hd 3D-skjerm, tv-tuner og pc med mediesenter?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...