Gå til innhold

Guide: Slik sletter du dine sosiale nettspor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for interessant og aktuell artikkel.

Jeg har et spørsmål:

 

Hvilken garanti har man for at facebook faktisk helt konkret SLETTER alle data om man sletter kontoen sin der? Med andre ord at det ikke likevel blir lagret på en eller annen backupserver et eller annet sted som noen på et senere tidspunkt kan benytte seg av?

Lenke til kommentar

Det er hvertfall lurest og slette alt manuelt på facebook før man deaktiverer kontoen sin , om man ikke gjør dette, vil alt på kontoen lagres når man deaktiverer.

 

Den nye funksjonen der man kan laste ned sin egen profil til en fil, lagrer bare det som er på kontoen, sletter du noe, blir det ikke med i nedlastningsfilen.

Lenke til kommentar

Det er hvertfall lurest og slette alt manuelt på facebook før man deaktiverer kontoen sin , om man ikke gjør dette, vil alt på kontoen lagres når man deaktiverer.

 

Den nye funksjonen der man kan laste ned sin egen profil til en fil, lagrer bare det som er på kontoen, sletter du noe, blir det ikke med i nedlastningsfilen.

 

Jepp, men jeg snakker altså om sletting og ikke deaktivering.

Har ikke bestemt meg for noe, vil bare vite mest mulig før jeg eventuelt gjør det.

Hadde isåfall håpet å slippe å slette alle poster manuelt, noe som kan ta flere uker i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

For å speede opp prosessen på FB, installer Greasemonkey (testet dette selv på Firefox) og last ned dette skriptet:

Facebook Clear ALL Activity (fixed)

 

EDIT: fiksa skriptet for nye profiler og la det ut.

 

Du går bare på Profile og ser en ny knapp på midten over alle postene. Du må kanskje trykke Ctrl + F5 for at knappen skal komme opp. Du kan trykke "Older posts" nederst for å laste flere og flere poster for sletting.

 

(Hvis det IKKE dukker opp noen knapp, kan det skyldes at FB har endret noe i koden, f.eks. ID-en på DIV-tagger. Du kan fortsatt kjøre scriptet ved å høyreklikk på Greasemonkey-ikonet nede i høyre hjørne og velg å kjøre skriptet manuelt.)

Endret av Nator
Lenke til kommentar

Hvis man bruker iMakro for firefox kan man lage et script som sletter 1 og en wallpost... Dette har jeg gjort en gang... lagde makroen og satte den på repeat macro så var det bare å gå å legge seg...

 

Måtte litt testing og feiling til... Måtte blant annet legge inn 1 sec pause mellom vær loop osv... søk på google på "imacro delete facebook wall" så finner dere nok ut av det :)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...