Gå til innhold

Google dropper Facebook-sync


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter Google her jeg og. Facebook appen har uansett blitt et hat etter + ble fjerna før telefon nummer. Resultatet har blitt en del morsomme telefonsamtaler til 47xxxxx nummere....

 

"Ey Mathias?"

"Øhhh....er ingen Mathias her, tror du har ringt feil"

"Å faen..."

 

*Prøver igjen*

 

"Mathias?"

"Du har ringt feil, igjen"

"HELVETE!" :thumbdown:

Endret av TheRealL
Lenke til kommentar

jeg sliter også FÆLT med facebooksynken.. fint de fjernre denne!!

Samboeren min studerer i england nå, så jeg sender nr på to av nr hennes... Og selv om jeg velger å fjerne kontakt og legge til på nytt (i samtalen), så defaulter den til facebook-nr når jeg prøver å sende på nytt.

 

Har irritert meg grenseløst over dette...

Bildesynk er en fint ting, men synk av kontaktinfo fungerer dårlig fra facern.

Lenke til kommentar

at facebook-bildet og siste status-melding har blitt lagret i adresseboken min, synes jeg er helt fantastisk! Og at dette er en en-veis-sync (altså at adresseboka mi ikke lastes opp til Facebook.com) er bare positivt i mine øyne!

 

Nei, her skjønner jeg ikke hva Google driver med – det virker som de bare er "sure" og "sutrete" på facebook, og nå gjør småting for å irritere konkurrenten.

 

Sist jeg sjekket var det helt frivillig å bruke app'n til å oppdatere kontaktboka med informasjon fra Facebook. De som har hatt problemer, kunne vel bare fjerne app'n? Nei, Google – hva er dette for tøys??

Lenke til kommentar

Kan melde at problemet med +47 også gjelder WP7.

 

Nå synes jeg det er kjekt at kontaktene på telefonen synkes mot facebook (og andre steder jeg kontakter) slik at jeg slipper å gjøre dette manuelt. Facebook er jo ikke en kontaktliste som sådan da du ikke får lagret kontaktinfo der, den er det jo den enkelte selv som legger ut. Hva jeg skulle ha ønsket av synkronisering opp dit vet ikke jeg.

 

Det som irriterer meg er imidlertid at jeg ikke kan (som jeg vet om) synke facbookkontakter ut til for eksempel outlook hvis jeg ønsker dette. Ei heller oppdateres outlookkontoer med informasjon fra facebook. Synes dette godt kunne ha vært mulig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...