Gå til innhold

Måtte fjerne kamera fra bakhodet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med å ha den festet på utsiden?

Hahaha, skjønner du ikke det engang? Du er teit asså. Men, ikke vær lei deg. Det er helt normalt at dødelige ikke forstår kunstnere. Siden jeg er mye klokere enn deg, og nesten en kunstner selv, så vil jeg tippe at forskjellen er som mellom "wannabe interessant" og "et eksperimentelt steg mot en sammensmeltning av menneske og maskin". Eller noe.

:rofl:

 

 

 

 

Har han mistet fatningen?

 

Pun intended? :ph34r:

:thumbup::D

Lenke til kommentar

Korleis kan kroppen avvise ein død gjenstand? At det kan være vanskeleg å få kameraet til å henge forstår eg, men kroppen reagerer vel ikkje på eit dødt materiale på den måten? Blir det same som koklear implant operert bak øyret. Det er kanskje eit større problem sidan kameraet må stikke gjennom hudlaget. I dei fleste tilfeller blir vel sånt operert innanfor huda.

Lenke til kommentar

Korleis kan kroppen avvise ein død gjenstand?

Man er veldig forsiktig med materialvalg når man opererer ting inn i kroppen til folk - korrosjon, allergi og ikke minst at kroppen kan avvise fremmedlegemet er alle høyst reelle problemstillinger.

No er eg ikkje utdanna innan medisin, men korrosjon og allergi har vel ikkje med det å gjere? Sånn eg har forstått avvising så skjer det ved til dømes transplantasjoner der kroppen ikkje aksepterer eit organ. Om organet blir heilt ubrukeleg eller fungerer med ein viss prosent veit eg ikkje. Det vart visst definert som at immunforsvaret kjemper mot organet fordi det ser på det som ein infeksjon eller eit virus.

 

Spørsmålet er i så fall om kroppen kan registrere og avvise eit dødt objekt av metall eller plast. Det er ein sjølvfølge at dei ikkje putter noko inni kroppen som kan korrodere eller skape allergiske reaksjonar. Om kroppen kan registrere og avvise eit fremmedlegeme er vel meir det at kroppen registrerer ein skade som den prøver å reparere.

Lenke til kommentar

Husker jeg leste om dette på VG helt i starten. Ganske interessant synes nå jeg, bare synd at han fyren lever et så utrolig kjedelig liv. Bildene er også helt jævlig og dårlig kvalitet. Skulle tro at når de skal være så "high - tech" og ha hele greia inn i hue hans så burde de klare å skaffe ordentlig kamera. Et Go pro HD helmet cam er jo trippelt så godt som dette f.eks.

 

Ganske skuffet over konseptet ja. Trodde det skulle være litt mer allà Big Brother. Hvis han runker så la oss se det, hvis han sitter å driter la oss se det, hvis han puler la oss se det, la oss se hva han ser på tv osv. Dette er nærmest bare fult av crappy bilder i mørket eller av hvite vegger. (NB jeg skjønner at bildene ikke kan være for høy kvalitet siden de lastes rett opp, men c'mon...)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...