Gå til innhold

Oppdatering gjør XP sikrere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XP er ikke stengt for oppdateringer, XP vil være med en god del år fremover i bedriftsmiljøet, husk på at Win 2000 var med til i fjor sommer mener jeg det var.

Og man kan pent cracke og oppdatere XP som en galning om man har lyst, ingen problemer.

 

MS og utviklerne klarer ikke å ta rotta på piratene der ute når de setter igang.

Lenke til kommentar

Tar denne oppdateringen knekken på muligheten for å kjøre minne fra USB-minnepenner-funksjonen i Windows Vista / Windows 7?

 

Computer (under Start-knappen (-menyen) -- høyreklikk og velg Properties på aktuell stasjonsbokstav -- så klikk på ReadyBoost-fanen.

 

Stikkord: ReadyBoost

 

Vil ReadyBoost fortsatt fungere ordentlig etter oppdateringen?

Endret av G
Lenke til kommentar

Tar denne oppdateringen knekken på muligheten for å kjøre minne fra USB-minnepenner-funksjonen i Windows Vista / Windows 7?

 

 

Xp oppdatering, ikke win7/vista. Så det går nok bra. ;)

Se det ja. :blush:

Fort gjort å blande ting når en kjører alle varianter av Windows fra og med XP i beste forening. Og selve oppdateringen er også laget for de nyere.

 

Så oppdateringen i Windows Vista nå i dag når jeg klemte til med de månedlige oppdateringene. Jeg regner jo nesten med at ReadyBoost vil fortsette å fungere, men det går jo på samme type enhet via USB-porten, så det var derfor jeg ble nysgjerrig.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...