Gå til innhold

Onkyo lanserer sine første receivere i 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver egentlig å venter på en forsterker som har 2 HDMI utganger og kan gi forskjelig bilde på dem samtidig. Greit å f.eks. kunne få bilde fra PS3 på en pcskjerm mens tven er i bruk.

 

Det finnes jo mange receivere med 2 hdmi utganger? :p

 

Han har to krav, ikke bare at det er to hdmi-utganger.

 

AtW

 

aaah, leste litt for fort der..

Lenke til kommentar

Jeg driver egentlig å venter på en forsterker som har 2 HDMI utganger og kan gi forskjelig bilde på dem samtidig. Greit å f.eks. kunne få bilde fra PS3 på en pcskjerm mens tven er i bruk.

 

Det er nok ikke så lenge før det kommer, men da i litt høyere prissjikt en dette. Tipper neste år så kommer det i middelklassen.

 

 

 

Godt å se at Onkyo endelig har byttet design. Men så veldig mye bedre ble det ikke. Onkyo og Sony er fortsatt de stygge receiverene (Da fra de store produsentene). Men begge er gode på innsiden da, det er jo det som teller mest.

Lenke til kommentar

Godt å se at Onkyo endelig har byttet design. Men så veldig mye bedre ble det ikke. Onkyo og Sony er fortsatt de stygge receiverene (Da fra de store produsentene). Men begge er gode på innsiden da, det er jo det som teller mest.

 

Syns ikke at f.eks. Yamaha er så mye bedre, du må opp på RX-V1067 før det blir brukbart.

Lenke til kommentar

 

 

Godt å se at Onkyo endelig har byttet design. Men så veldig mye bedre ble det ikke. Onkyo og Sony er fortsatt de stygge receiverene (Da fra de store produsentene). Men begge er gode på innsiden da, det er jo det som teller mest.

 

La oss ikke glemme denon...

 

AtW

 

Det er vel her personlig smak kommer inn, syntes Denonene for tiden er meget pene.

Må legge til at Sony faktisk har 1 forsterker om dagen som er penere enn de andre, og den er en av deres billigste. Har kun ett hjul, og er eller helt sort i fronten.

 

 

 

 

Godt å se at Onkyo endelig har byttet design. Men så veldig mye bedre ble det ikke. Onkyo og Sony er fortsatt de stygge receiverene (Da fra de store produsentene). Men begge er gode på innsiden da, det er jo det som teller mest.

 

Syns ikke at f.eks. Yamaha er så mye bedre, du må opp på RX-V1067 før det blir brukbart.

 

De nye Yamahaene er pene, men kun fra de som har luke på fronten. Det er her Sony feiler så veldig på sitt design de siste årene. Hadde Sonys VA555ES for noen år siden, og den var bare lekker.

 

Yamahas 3067 er en av de jeg vurderer om dagen. Er meget glad de har kvittet seg med det oransje lyset. Med det så hadde de uansett vært uaktuelle.

 

For meg så er det 2 jeg vurderer over Yamahaen, enten Pioneers LX83, som er ekstremt lekker, og har en del bedre funksjoner (Men litt dyrere). Eller Anthems 700 forsterker. Ikke direkte pen å se på, faktisk hakket styggere enn Onkyos. Men de har vist det som er den absolutt beste romkorreksjonen på markedet. Men det krever en del mer enn Pioneers osv.

Lenke til kommentar

 

 

Godt å se at Onkyo endelig har byttet design. Men så veldig mye bedre ble det ikke. Onkyo og Sony er fortsatt de stygge receiverene (Da fra de store produsentene). Men begge er gode på innsiden da, det er jo det som teller mest.

 

La oss ikke glemme denon...

 

AtW

 

Det er vel her personlig smak kommer inn, syntes Denonene for tiden er meget pene.

Må legge til at Sony faktisk har 1 forsterker om dagen som er penere enn de andre, og den er en av deres billigste. Har kun ett hjul, og er eller helt sort i fronten.

 

Jeg har et par Denon-receivere av ganske ny dato (1910) Det er stygge greier, har en i sølv, og det grønne lyset passer ikke i det hele tatt med resten av fargepaletten. Fjernkontrollen er et katastrofeområde. Vrihjulene matcher ikke, og små stygge runde knapper er pepret over hele fronten i mer eller mindre tilfeldig mønster. I tillegg har jeg liten sans for at fronten ikke er "flat". Ikke at jeg brr meg særlig mye, igomed at jeg hverken bruker fjernekontrollen eller har recieverene synlige, men stygge er de.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...