Gå til innhold

Dobbeltkjerneprosessor til HTC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel aldri noe spørsmål om bedre hardware i nyere topp modeller fra alle merker. Det som får meg til å bli interressert er om det kommer NFC støtte, og om denne modellen vil ha Super AMOLED eller ikke.

Bruker idag en Desire HD, knall telefon. Men det jeg savner er bedre skjerm, og forbedret batteritid.

 

Er også endel med Android og HTC sense som kunne blitt forbedret, men dette er jo en helt annen historie :D

Lenke til kommentar

Enig angående NFC-støtte. Regner med det kommer på neste iphone, nå som nexus s kom med det. Derfor håper jeg også at noen andre av de storre android-spillerne hopper på.

 

Har nå en nexus one, og er tålelig fornøyd med den, men som gammel mobilnerd begynner det å bli på tide med utskiftning.

Derfor en liten ønskeliste:

 

* Skjerm 4" eller større, gjerne med høy nok oppløsning til at den kan kjøre honeycomb med holografic skin eller hva det heter, men der kjenner vel ingen krav spec. enda

* Dual core cpu, dedikert GPU

* NFC

* LTE

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Vil regne med at "holographic skin" vil bli forbeholdt for tablets. Men LTE støtte hadde nok ikke vært dumt. Netcom skal jo nå dekke LTE ("4G") 89% av befolkningsområder innen utgangen av 2012, og bygger fortløpende.

 

Så LTE støtte hadde passet utmerket i disse dager, men det er nok ikke noe hovedfokus fra noen større merker enda, pga lite vekst utenfor Norge. Og hvis jeg ikke tar feil, er fortsatt mottakeren for LTE temmelig stor.

Lenke til kommentar

Vel, nå er det jo i praksis ingen forskjell på en tablet og en telefon, bortsett fra størrelsen på skjermen. Så hvis oppløsningen er høy nok, burde det være mulighet for å kjøre holo på en telefon.

Leave it to the guys at xda :)

 

Angående lte utbygges det vel i full fart over atlanterdammen, men dog på noen andre frekvenser. Burde vel ikke by på de helt store problemer å lage telefoner som kan snakke flere frekvenser, bare annen radio-firmware ellerno?

Lenke til kommentar

Spennende. Jeg har ventet paa en HTC modell med dual core. Men jeg skulle onske at de ogsaa kommer med en dual core telefon, som er hakket MINDRE (ja du leste riktig). Jeg har naa en HTC Desire, og det er en perfekt strl for meg - jeg kan rekke over hele telefonen med en haand.

 

Men i disse dager blir det vel bare onsketenking, da alt som kommer av toppmodeller bare blir storre og storre.

 

/rant

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...