Gå til innhold

Nesten 1 av 6 leverer tilbake Galaxy Tab


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at Tab koster mindre enn tilsvarende Ipad (16GB+3G), er jeg veldig fornøyd med min Tab. Skulle gjerne hatt litt mer flyt i menyene, men det er ikke nok til at jeg skal returnere den. Alle spill jeg slenger inn på den går glatt, og det er noe av det viktigste for meg. Og ja, jeg har prøvd Ipad lenge og ofte. Mest i jobbsammenheng.

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Jeg var også i butikken og testet Tab'en rett før jul. Da opplevde jeg at den var treg i menyene og generellt treg på alt.

MEN jeg kjøpte meg en likevel, og har aldri hatt noe problemer med lugging og treghet i den jeg kjøpte.

Den virker 100%. Alltid rask til alt. Og har ikke hatt behov for å restarte den siden jeg kjøpte den like før jul.

 

Min mening er at den er bedre enn Ipad. Har både Tab og Pad..

Lenke til kommentar

Kjøpt mitt for 7000 kroner dagen den kom ut i butikken og kan bare si at det var det beste jeg brukte penger på,er kjempefornøyd,bruker den daglig,batteritid er veldig god,selvfølgelig vil den være dårlig hvis den brukes unormalt,jeg ser på filmer og surfer i flere timer og den greier seg fint utover dagen.Eneste som er minus er at den innbygde nettleseren kan være litt treig,men det løste jeg med å instalere Firefox mobile.

Folk returnerer Tabben fordi den rett og slett ikke passer demmers livsstil,den er ikke akkurat for alle.

Lenke til kommentar

Folk returnerer Tabben fordi den rett og slett ikke passer demmers livsstil,den er ikke akkurat for alle.

 

Jeg tror de returnerer den fordi de ikke skjønner hva de kjøper. En diger androidmobil.

Det var akkurat det jeg ville ha. Derfor er jeg fornøyd. Jeg ville ikke ha et stort brett uten tastatur for å lese vg.

Lenke til kommentar

Satser på at det blir andre boller med Honeycomb:

 

Nå kan ingen si Android ikke er optimalisert for tablet. Dette er mer optimalisert enn iPad, i alle fall "skrivebordet". Greit nok at iPhone/iPod kun har app-ikoner, men en tablet burde har noe mer. Dessuten har Honeycomb (som Froyo osv) et langt bedre notification-system.

Lenke til kommentar

Jeg utøver litt kritisk sans i denne saken og kommer frem til at det ikke er uten grunn at appleinsider skriver om dette. Saken er ikke at samsung rapporterer "sale in" altså salg til detaljister men at det spekuleres i at det er stor forskjell mellom sale in og sale out. Sale out er salg fra detaljister til kunder. Man mener altså at det ligger store lagre av galaxy tab i butikker rundt om i verden. Det er mulig det stemmer.

 

Men hvorfor interesserer dette applinsider så veldig? Jo for tab2 er underveis. Og tab1 har gitt iPad seriøs konkurranse. Tab2 kommer etter all sannsynlighet i butikken før iPad2 og tab2 kommer med et knallsterkt OS. Hva skjer når tab2 kommer?

 

Jo prisene på tab kommer til å falle kraftig. Et stort lager av billige taber kommer til å bli dumpet på markedet til en billig penge. Dette er det appleinsider er redd for. Det kommer til å medføre at iPad blir utsatt for enda tøffere konkurranse. Og at situasjonen for nye iPad blir mye tøffere.

 

Jeg har liten tro på at butikkene er fulle av tabs. Men jeg ser lett at det i så fall blir et stort problem for apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...