Gå til innhold

Test: Samsung B2710 Xcover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motorola Defy, en ganske så støtsikker tlf, har selv testen den i en uke..

den har en 3.7" skjerm og samme innmaten som den første droiden og den kjører android.

 

og broren min bruker den til sin faste mobil på jobb og han er murer :)

^

 

Vil bare si at Defy har bedre innmat enn den første Droid-en.. Prosessoren er av nyere type og kjøres på 800MHz heller enn 550 som på Droid. Den klokkes lett til 1GHz i tillegg, som min har kjørt på i snart to uker nå.. :)

 

Et annet lurt grep er å installere et annet menysystem i stedet for Blur. Jeg bruker Zeam-launcher men det er smak og behag.

 

Meget fornøyd med Motorola Defy. Fullgod Android-telefon, med IP67 og 'Gorilla Glass'. Med 'MotoTorch' app har man lommelykt med egen 'tast' på homescreen også :p Ta den Samsung!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Den tåler mye, men den er ikke veldig stabil :no:

 

Sitter og skriver tekstmeldinger; Og så låser den seg, etter ca 1 min resetter den av seg selv.

Dette SKJER VELDIG OFTE! Ikke kjøp den dritten av en mobil! Kjøp heller noe annet!

 

Motorola Defy er sikkert bedre (på noe), eneste ulempen med den er at den er litt treg og den mangler øæå

 

Av erfaring så er dette(Samsung B2710 Xcover) ikke en bra jobbtelefon da den ikke er stabil nok.

 

Har også en LCD skjerm fra samsung, er noe dritt med den og.. (men det gidder jeg ikke skrive her :) )

 

Hilsen en bruker som aldri skal ha samsung igjen!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...