Gå til innhold

Test: Samsung I5800 Galaxy 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert en grei telefon for ungdommen. Men som Testdrive sier; hva er det med Samsung og plastikk? Tipper det er lik byggekvalitet mellom en Samsung til 1000 kr og en til 5000 kr. Galaxy S er jo som kjent laget av plastikk. Noe som gjorde at jeg ikke vurderte den engang når jeg skulle ha ny telefon.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at det meste av mobiler som Samsung lager ser forferdelig billige ut uavhengig pris? Altså plastic look over det hele og merkelige fasonger.

Nei, har påpekt det samme selv. Er litt rart, da Samsung har meget flotte TVer ol. Til og med toppmodellen i Galaxy-serien ser og føles veldig plastikk. Designerne som jobber med mobilene bør gå i tenkeboksen.

Lenke til kommentar

Greit nok at Samsung leverer telefoner i denne prisklassen, men når de kommer ut med versjon 2.1 av android og når vi vet at Samsung sliter med filsystemet på telefonene deres (stock RFS?) så frister heller LG Optimus one til samme pris mye mer. LG leverer 2.2 på optimus one. Den blir mest sannsynlig oppdatert til 2.3 også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...