Gå til innhold

Pass deg for nye Windows-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje en ide for amobil, slik itavisen IKKE gjorde å presiserer at dette er enkelte brukere hos AT&T.

Jeg kan ikke se at noen av de norske brukerne på amobil har nevnt dette problemet, og min Trophy ser ikke ut til å plages med dette overhode - (da skulle samtalespesifikasjonen og Onecall ha gitt beskjed siden jeg har Folkepakken).

Lenke til kommentar

Christian86: Vi har ikke noe grunnlag for å si om dette har skjedd i Norge ennå. Vi vet at det har skjedd i utlandet, og primært i USA, slik du sier. Dette er også nevnt i artikkelen.

 

Det er vanskelig å konstatere at noe ikke skjer før det har tatt en stund. WP7 er tross alt ikke "skikkelig" lansert (tjenester og språk) i Norge ennå, og dermed har nok systemet atskillig færre brukere her til lands enn andre steder.

Lenke til kommentar

Jeg kastet akkurat litt opp i munnen da jeg innså at "sjenerøse" nå er riktig stavemåte.

Det er verre enn som så ...

Det er også lov å skrive "sjåfør", "byrå", "suksess", "sjenert", "amorøs", "servitør", "kupé", "kupong", "stasjon", "billett", "perrong", "biljard", "kurong", "kabaret" og "konjakk". For bare å nevne noen eksempler.

 

Håper kvalmen gir seg raskt.

(Dette er nok dessverre et symptom på det jeg kaller et språkgeriatrisk syndrom.)

Lenke til kommentar

Nå viser det seg at denne "datatrafikken som ikke finnes" ikke bare er relatert til Windows Phone 7. Det skjer også med iOS og Android. Alle smarttelefoner egentlig.Dette har blant annet skjedd med en norsk iPhone 4-eier.

 

Alle smart-telefoner? I Symbian og Maemo også? Har nå ikke merket noe i Maemo på N900.

Lenke til kommentar

En ting jeg har lagt merke til er at det ser ut som om den kobler seg opp på WiFi på nytt når man låser opp telefonen. Har selv valgt å alltid la skjermen være på når jeg er hjemme.

 

Men hadde vert fint om Microsoft la inn en datamonitor i neste update.

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar

Det var ikke nevnt noe Android i artikkelen der, og android eiere har vel ikke rappotert noe lignende heller? Jeg har i så fall ikke merket noe med min Android Tlf.

 

Det står forsåvidt det kan forekomme hos alle smarttelefoner. Må værra utrolig kjipt å få en stygg regning for noe man ikke har kontroll over.

Lenke til kommentar

Jeg kan ærlig si at noe slikt aldri har hendt meg med min nåværende N900. Den har full kontroll over nettverksforbindelser, og man kan velge bort bruk av mobildata i innstillingene.

 

Systemer med tonnevis av skjulte prosesser er noe jeg misliker. Med Linux vet man alltid hva som skjer, ingen unntak. Min N900 har aldri gjort noe jeg ikke vet om. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...