Gå til innhold

Større brillefrie 3D-TV-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var å så på disse på CES i går, og ble ikke imponert i det hele tatt. Man måtte fortsatt finne "sweet spot" for at det skulle fungere greit, bare 10-15 cm utenfor så ble det uskarpt.

 

Selv når man fant "sweet spot" så var det ikke veldig imponerende dybde i bildet og ganske mye "cross talk". De trenger nok 3-4 år til før det blir like bra som 3d med briller.

Lenke til kommentar

Jeg var å så på disse på CES i går, og ble ikke imponert i det hele tatt. Man måtte fortsatt finne "sweet spot" for at det skulle fungere greit, bare 10-15 cm utenfor så ble det uskarpt.

 

Selv når man fant "sweet spot" så var det ikke veldig imponerende dybde i bildet og ganske mye "cross talk". De trenger nok 3-4 år til før det blir like bra som 3d med briller.

 

Jeg tipper maqn aldri får det like bra som med briller, om man skal begrense seg til en flat skjerm som kilde, som dagens TVer har. Jeg har rett og slett vanskelig for å se hvordan, hvordan skal man få sendt forskjellig bilde til hvert øye, uten briller, og dette skal fungere over en bred vinkel?

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har rett og slett vanskelig for å se hvordan, hvordan skal man få sendt forskjellig bilde til hvert øye, uten briller, og dette skal fungere over en bred vinkel?

 

AtW

Er det jeg også har vanskelig for å skjønne, og de må gjerne lage noe med passive briller lik det som brukes på kino. Den type briller er jo "litt" billigere enn aktive briller, og jeg for min del kan leve med slike briller når jeg en gang i blandt ser en 3D film.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...