Gå til innhold

Firefox forbi IE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Lars: Glasset er mindre en halvfullt. Jeg er likevel enig i deg når du sier at man bør tenke positivt på det. IE har tapt markedsandeler i mange år, og vil fortsette med det. Vi får håpe trenden fortsetter slik, eller at Microsoft kommer opp med en bedre versjon i fremtiden.

 

Edit: Firefox står veldig sterkt i Antarktis :)

Edit2: Dere burde vel skrevet at IE står fremdeles veldig sterkt i verden, i stedet for å nevne det indirekte i en bisetning.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Wow - dette er faktisk ganske imponerende med tanke på hvor mange mennesker som fremdeles har null peiling og bare trykker på "internettknappen" på maskinen når de skal på nett. Firefox er jo tross alt ikke standard i noen pakke (så langt jeg vet ihvertfall). Ganske imponerende rett og slett.

 

Jeg bare håper at ikke Firefox fremover vil bli enda mer fokusert på i forhold til malware og security exploits. Firefox teamet får sansynligvis en stor ny utfordring på den fronten om det skjer.

 

Grattis til Firefox teamet uansett. Det er en god browser de har laget.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

(...)Burde ikke være vanskelig å gå admin hos dere og få ut ett tall fra vedkommende.

 

Slik statistikk har de vist flere ganger før, så er nok absolutt mulig ;)

Selvfølgelig er det mulig, men det krever at artikkelforfatteren må gjøre noe annet enn bare google translate. Altså journalistisk arbeid og det går vel ikke her?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg at det fortsatt er tjenester som ikke fungerer/fungerer like godt med Firefox, Opera, osv. Feks kart på gulesider :S

Jeg har ikke problemer med kart/gule sider.

Bruker Firefox.

 

Eksempel ?

 

Prøvde å gjenskape feilen. Å gå fra welhavens gate til hegdehaugsveien i gatebilder ser ikke ut til å være mulig. Uansett hvilken retning jeg kommer fra får jeg ikke spasert videre mellom lyskrysset og kiwien på hjørnet. Dette var uasnett nettleser, men som jeg tok som mangel i FF. My bad :S

Lenke til kommentar

Kommer nok til å bytte ut Firefox en dag, hyppige "Firefox svarer ikke" nå i det siste... Eneste jeg kommer til å savne er de få utvidelsene jeg har.. Hvis ikke FF4 fikser det så..

Forsøk heller med clean profile. Problemer kan oppstå i alle browsere, og da hjelper det som regel å starte fra scratch. Hvordan du gjør det står på mozillazine.org.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...