Gå til innhold

Nå får HTC Wildfire Froyo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Android 2.2 til HTCs billigmodell.

 

<a href="http://www.amobil.no/artikler/naa_faar_htc_wildfire_froyo/80150" title="Nå får HTC Wildfire Froyo">Les mer</a>

 

"Nå skal samtlige av forrige generasjon HTC-telefoner være oppdatert med Android 2.2"

 

Mulig jeg er på villspor her, men min Hero har 'fremdeles' 2.1, og det er - ifg. telefonens oppdateringsfunksjon, ingen nye oppdateringer tilgjengelig.

Hvem tar feil her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hittil føles Wildfire litt mer responsiv enn før FroYo oppdateringen. Ingenting ble borte/slettet/skadet under flashen.

 

Lastet ned SD Move fra Market og den fungerer helt flott. Foreløpig virker det ikke som at forskjellen fra 2.1 til 2.2 er like stor som på min Desire, men det hadde jeg heller ikke ventet. Mange har alikevel root, og har flashet en kernel som er raskere.

 

Alt i alt vil jeg si at oppdateringen er en suksess så langt, og forbedringer er velkomne - uansett grad.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei,

har akkurat skaffet meg en Wildfire (brukt), og det ligger inne android 2.1 fra før. Mitt spm. er: burde jeg oppdatere til 2.2? Vil ting gå raskere eller tregere? Jeg er redd for at telefonen vil bli enda tregere med 2.2, og da beholder jeg 2.1 =) Hva er deres erfaringer? Hva burde jeg gjøre?

 

Hvis alt henger seg, hvordan "formaterer" og installerer man android på en wildfiretelefon som ikke vil starte engang?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...