Gå til innhold

LG 2X er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne blir interessan. Skal ha ny mobil i februar 2011. Håper denne er kommet til da, og evt. Nexus S. De er så langt de mest aktuelle. Synes 2X hadde et freshed design. Slik jeg kan se har ikke denne gyro. Det har Nexus S. Den har også NFC. Usikker på hvor mye 2 kjerneprosessoren yter over den som står i Nexus S.

 

Blir uansett spennende å velge.

Lenke til kommentar
Hva med å utvikle bedre batterier? De kraftigste telefonene i dag må jo lades etter noen få timer med aktiv bruk. Ytelsen utvikles i rekordfart men batteriene skjer det nesten ingenting med.

Bedre batterier lanseres jevnt og trutt. Det er ingenting å klage på der. Klag heller på at telefonene trekker for mye strøm fra batteriet og etterspør telefoner som trekker like lite strøm som tidligere. Det er ikke batteriprodusentene sin feil at telefonprodusentene bruker elektronikk som trekker voldsomt mye strøm.

 

Ericsson T39 fra 2001 er den telefonen jeg vet om med lengst driftstid: Inntil 25 timer tale og 29 døgn standby.

 

Jeg savner fjelltur-telefoner med fokus på veldig lang driftstid og det å tåle vann og røff behandling.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Nok en Iphone design kopi...

 

Du sier det som om det skulle vært noe negativt. Jeg ser heller at de andre produsentene legger seg etter Apple, enn at de prøver å designe telefonene selv. Det har de forsøkt de siste årene, og det ser rett og slett ikke bra ut. Det har ikke vært en vakker telefon fra andre produsenter siden HTC lagde HD2.

 

Greit nok, 2X ser ut som den mildt tilbakestående fetteren til iPhone 4, men jeg syntes det er et stort steg framover. Sett i forhold til Galaxy S horrible prikkete plastikkdeksel, HTCs stygge mørk/lys fargekombinasjon, og Nexus S som i profil ser ut som noe de selger på kondomeriet, så ser denne ganske så bra ut imho. :)

Endret av LordErik
Lenke til kommentar

Jeg kjøper hvertfall ikke en mobil som ser ut Iphone.

Intelligente svar fra den kanten, ja...

Iphone kopierte også utseendet sitt fra andre, så hva som kom først av høna og egget vet jeg ikke.

 

Etterhvert så vil nok de fleste telefonene se ut som Iphone, men jeg håper og tror at det fremdeles vil være telefoner UTEN touchscreen også i fremtiden. Å skrive meldinger på en touch når man går eller kjører bil (kremt) er bortimot umulig. Med knapper kan man nesten gjøre det fra lommen.

Lenke til kommentar

Strengt tatt har jo ikke Apple engang lov til å kalle det en iPhone siden det er Cisco som eier navnet. I tillegg var LG Prada som kom med en "iPhone"-telefon først.

Slik sett så er alle iPhone en kopi av noe annet de også, derfor blir det feil å kalle alt av touchtelefoner en iPhone-kopi.

 

Beklager, fanboy :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...