Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Nexus S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal den liksom gå saktere ved bruk av minnekort? For noe tull, det er jo bare å la være å installere programmer på minnekortet, og det trenger man ikke når man har 16GB internminne.

 

Når den i tillegg mangler fysiske knapper (de touchflatene har aldri vørt gode) blir neppe dette min neste telefon, DesireZ troner fortsat øverst påmin ønskeliste.

Lenke til kommentar

Lurer på om den blir like state-of-the-art som n1

Det kan man vel svare på allerede nå, rent ytelsesmessig blir den temmelig lik galaxy S, men med helt ny software. Og galaxy S må sies å være den raskeste telefonen du får kjøpt i dag(ihvertfall rent ardwaremessig). Men i motsetning til Nexus One finnes det allerede telefoner som er tilsvarende raske, og en ny generasjon med langt raskere modeller er allerede på vei (LG star og galaxy S2).

 

Så ja, den er helt der oppe nå, men den har selskap allerede og vil bli utdatert langt fortere.

Lenke til kommentar

Kongetelefon. Er vel den eneste pr. i dag som jeg ville gitt opp min Desire for. Eneste drawback er ingen SD, men 16 gig bør holde for de fleste som ikke putter hele platesamlingen på telefonen. Den ser også unektelig pen ut i sort finish og et sort tema på telefonen... Selvfølgelig har den stock Android, Google ville da aldri la sin telefon bli infisert av Touch Wiz elendigheten!

 

:new_woot:

Lenke til kommentar

Elendig.

 

Klarer ikke google å komme med en tlf som klarer å ta opp i video i hd, den klarer bare 720x540 i video tagning :/ Herregud. Denne kommer for sent dessverre. Utrolig skuffa.

 

Så har den ikke sd kort heller. har også mine tvil på om den faktisk kommer med super amoled. fatter bare ikke at vis dette skal være flagskipet til google, så har du gjort noen utrolig rare valg, dette er jo samme hardware som galaxy s, men du kan ikke ta opp i HD, ikke HSPA+ og ikke sd kort.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Lurer på om den blir like state-of-the-art som n1

Det kan man vel svare på allerede nå, rent ytelsesmessig blir den temmelig lik galaxy S, men med helt ny software. Og galaxy S må sies å være den raskeste telefonen du får kjøpt i dag(ihvertfall rent ardwaremessig). Men i motsetning til Nexus One finnes det allerede telefoner som er tilsvarende raske, og en ny generasjon med langt raskere modeller er allerede på vei (LG star og galaxy S2).

 

Så ja, den er helt der oppe nå, men den har selskap allerede og vil bli utdatert langt fortere.

Den er allerede utdatert, og vil bli komme mye bedre før den rekker å komme hit, s2, iphone 5, u name it. ingen sd og ingen hd video er jo helt bak mål fra google

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på denne telefonen, hørtes så lovende ut. Det jeg ikke liker er stort sett designmessig. Delen over skjermen er altfor høy/stor. Klumpen som stikker litt ut på undersiden nederst er ikke pen. Kommer ikke frem av disse bildene, men på andre jeg har sett så ser det ut som at det er en slags karbonfarge på baksiden, liker ikke det jeg...

 

Men ellers en godt spekket telefon med stock android virker bra :)

Lenke til kommentar

Den er allerede utdatert, og vil bli komme mye bedre før den rekker å komme hit, s2, iphone 5, u name it. ingen sd og ingen hd video er jo helt bak mål fra google

Ingen SD kort er kjipt, men lurer veldig på hvordan man kan si den er utdatert allerede. Alle andre telefoner som er tilgjengelige i dag har enten svakere CPU/GPU eller en eldre android utgave. (ihvertfall av de jeg har fått med meg).

 

Hvis kamera er viktig er den nok ikke ideell, men du må ofre litt ytelse for å få bedre kamera.

 

Men ja, hvis de somler med å bringe den hit vil den raskt bli utdatert, ihvertfall hvis noen prioriterer europa med neste gen. telefoner.

Lenke til kommentar

Ingen HD video? bare å installere rom det? Nexusen min kan i hvertfall skyte i 720p

 

joda, den kan få hd video med rom, men jeg mente bare at hvorfor i helvete dette ikke er standard. for ola nordman så rooter ikke han sin tlf, og dette med HD ditt og datt er jo blitt vanlig for tiden, at nexus ikke kommer med hd video er for meg helt merkelig. Ihvertfall når denne omtrent er prikk lik galaxy s

Lenke til kommentar

Den er allerede utdatert, og vil bli komme mye bedre før den rekker å komme hit, s2, iphone 5, u name it. ingen sd og ingen hd video er jo helt bak mål fra google

Ingen SD kort er kjipt, men lurer veldig på hvordan man kan si den er utdatert allerede. Alle andre telefoner som er tilgjengelige i dag har enten svakere CPU/GPU eller en eldre android utgave. (ihvertfall av de jeg har fått med meg).

 

Hvis kamera er viktig er den nok ikke ideell, men du må ofre litt ytelse for å få bedre kamera.

 

Men ja, hvis de somler med å bringe den hit vil den raskt bli utdatert, ihvertfall hvis noen prioriterer europa med neste gen. telefoner.

Mente jo selvføgelig at den vil bli utdatert når den kommer hit til norge, nå er den lik andre smart telefoner, men faktisk allerede litt bak, da den mangler ting mange smartelefoner hadde for flere måneder siden. fks desire, galaxy, iphone for å nevne noen.

 

Hvis den kommer hit samtidig som galaxy 2, og lg star, tror jeg den ikke har noe å stille med. Den kjører stockvandroid, og det er konge, men det er ikke grunn nok til å kjøpe dem hvis dual core/tegra er ute allerede.

 

Grunen til at jeg er skuffet, er fordi at med nexus one, så kom google med nye ting, og lå et hestehode forran konkurrentene, hadde håpet på noe av det samme med nexus s, joda det er en fin tlf (litt mye plastikk, nexus one hadde alu), veldig god skjerm og virker lynrask, men når den mangler mange features jeg forventer å se på flagship tlf, så må jeg vente litt lenger for å gå over fra iphone til android.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...