Gå til innhold

Årets anbefalinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overraskende bra liste! Godt jobba amobil.

 

GD880 hadde fortjent å bli nevnt på design, utrolig stilig telefon!

 

Tror personlig ikke P500 er det beste valget mtp barne/ungdomstelefon. Grunnen? Det krever litt å faktisk bruke den, kanskje spesielt dette med apps (les: nedlasting med egen google-konto og mange samtidig=batteriets død). Nokia X3-02, Nokia 5230 eller den gamle traveren Corby feks...

Lenke til kommentar

Det er ikke så rart at Iphone4 er på listen. Det er nå spill å design den står for her.. Og det er jo det som er dens sterke sider.

 

Ikke misforstå, jeg er ikke apple fan..

 

LES NAVNET!!

En Apple-fan er en Apple-fan, selv om det bare er en skap-Apple-fan. Kameleonsmetodene dine virker nok ikke nei :nei:

Lenke til kommentar

Jeg minner om at samsung galaxy S er på listen. Den er det ikke noe grunn til å kjøpe overhodet.

Forklar?

 

Min SGS er raskere enn alt som finnes på markedet, har bedre skjerm enn det meste, og stiller i samme klasse som alle andre topp telefoner på alt annet. Noe jeg ikke har fått med meg? Du må huske på at barndomssykdommene er borte nå. Glemte forsåvidt å nevne xda-devs som forbedrer telefonen daglig.

Lenke til kommentar

Jeg minner om at samsung galaxy S er på listen. Den er det ikke noe grunn til å kjøpe overhodet.

Forklar?

 

Min SGS er raskere enn alt som finnes på markedet, har bedre skjerm enn det meste, og stiller i samme klasse som alle andre topp telefoner på alt annet. Noe jeg ikke har fått med meg? Du må huske på at barndomssykdommene er borte nå. Glemte forsåvidt å nevne xda-devs som forbedrer telefonen daglig.

Ja, denne må du virkelig forklare bedre.

Jeg har og nylig kjøpt SGS (i USA riktignok), og mer fornøyd med en telefon har jeg aldri vært. Fantastisk skjerm, god ytelse, alt av funksjoner, lassevis med apps, god batterilevetid. Den gjør alt iPhone gjør, uten at du trenger å selge sjelen din til Steve Jobs i prosessen.

Lenke til kommentar

Jeg tar med galaxy tab i samme slengen. Amobil er den eneste nøytrale publikasjonen som har vurdert den positivt mot ipad.

 

http://www.computerworld.com/s/article/9200739/Samsung_s_Galaxy_Tab_makes_a_strong_case_for_buying_an_iPad?taxonomyId=15&pageNumber=1

 

Denne anmeldelsen sier egentlig det som trenger sies.

Lurer fortsatt på hva som er galt med Galaxy S, da denne elendige testen din ikke sier noe om akkurat det? : - )

 

Forøvrig en meget dårlig test. Nå troller du.

Endret av different
Lenke til kommentar

Lurer fortsatt på hva som er galt med Galaxy S, da denne elendige testen din ikke sier noe om akkurat det? : - )

Forøvrig en meget dårlig test. Nå troller du.

 

Definisjonen på trolling er vel å bedømme testvaliditet etter hvorvidt resultatene sammenfatter med dine forventninger. Tab er en tragisk, dyr dings forbeholdt androidfanboys.

 

Hva galaxy S angår har jeg bare mine egne erfaringer å gå etter, men jeg vil si at det skal en hjerneskade til for å velge en slik foran en desire.

Lenke til kommentar

Definisjonen på trolling er vel å bedømme testvaliditet etter hvorvidt resultatene sammenfatter med dine forventninger. Tab er en tragisk, dyr dings forbeholdt androidfanboys.

 

Hva galaxy S angår har jeg bare mine egne erfaringer å gå etter, men jeg vil si at det skal en hjerneskade til for å velge en slik foran en desire.

Du klarer fortsatt ikke å begrunne hvorfor du mener Galaxy S er dårlig, og det hjelper ikke saken din at du spyr ut usakligheter som at man trenger en hjerneskade for å velge Galaxy S over Desire. Som sagt, troll.

 

Edit: Desire er forøvrig utdatert og kan ikke gjøre noe som SGS ikke kan gjøre bedre.

Endret av different
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...